سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

خبر خوب برای کسانی که دلشان برای سریال برگ ریزان تنگ شده: سریالی که فاحریه اوجن, گوکچه بهادیر و نسلیهان اتاگل را به شهرت رساند.

16 سال از اولین پخش سریال برگ ریزان ( Yaprak Dökümü ) یکی از خاطره انگیزترین ساخته های تاریخ سریال های ترکی می گذرد. با این حال، این سریال  هرگز فراموش نشد و  تا به امروز بارها در تلویزیون تکرار شده است.

سریال برگ ریزان  که از رمانی به همین نام اثر رشات نوری گونتکین اقتباس شده است، اولین بار در 13 سپتامبر 2006 پخش شد و از بازیگران بسیار قوی تشکیل شده بود. استادانی مثل خلیل ارگون، گون هوکنا, بننو یلدیریملار و بدیا انر , بازیگران جوانی مانند فاحریه اوجن و گوکچه بهادیر را همراهی می کردند.

فاحریه اوجن و گوکچه بهادیر  بازیگران جوانی بودند که در آن زمان هنوز کسی آنها را نمی شناخت.. آنها در این سریال نقش لیلا و نجلا، دختران علی رضا و حیریه تکین را بازی کردند که با هم کنار نمی آمدند. دعوای شدید لیلا و نجلا تاثیرش را روی سریال گذاشت.

سپس یک بازیگر جوان به این سریال پیوست. این بازیگر که هنوز کودک بود نسلیهان آتاگول بود. آتاگول به دنیز، دخترخوانده شخصیت فکرت با بازی بننو یلدیریملار جان می بخشید. برگ ریزان اولین سریالی بود که آتاگول را به دنیای سینما معرفی کرد.

اوجن, بهادیر و اتاگول به لطف برگ ریزان معروف شدند و اولین کار بزرگشان را انجام دادند. بعد از برگ ریزان این سه بازیگر جوان با پروژه های موفق به شهرت رسیدند. امروزه هر سه آنها مشهورترین و موفق ترین بازیگران زن ترکیه هستند.

سریال برگ ریزان که داستان غم انگیز علی رضا بیگ و خانواده اش را روایت می کند که همیشه طرف حقیقت است  بار دیگر پخش خواهد شد. . این سریال که بارها و بارها دیده شده غم و هیجان را برای مخاطب به همراه دارد.

بازپخش سریال برگ ریزان  Yaprak Dökümü هر روز هفته ساعت 11:00 در کانال” د “ترکیه پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا