سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آلپ نوروز در سریال Yürek Çıkmazı حتی از خودش هم پیشی گرفت، طرفدارانش اصلا تعجب نکردند!

اولین قسمت از سریال TRT1 با نام Yürek Çıkmazı (بن بست قلب) هفته گذشته آغاز شد. حتی اگر امتیازات سریالی که عصر سه شنبه با مخاطبان دیدار می کند، آنطور که انتظار می رفت نباشد، اما سریال از نظر بازیگری و داستان نویسی قوی هست.

آیچا بینگول و مسوت آکوستا به عنوان نام هایی که با بازی های ماهرانه شان به این سریال جان بخشیدند جلب توجه کردند. بازیگران جوان آلپ نوروز و ایرم حلواجی اوغلو هم از ایفای موفقیت آمیز نقش های خود خوشحال هستند. از طرف دیگر طرفداران از بازی قوی بازیگران و همچنین داستان درام سریال شگفت زده شدند.

در سریال آلپ نوروز خیلی احساساتی در صحنه تشییع جنازه مادرش  بازی کرد و اعتراف کرد که در این صحنه  کار سختی داشته است.

با این حال طرفداران سریال از این وضعیت غافلگیر نشده اند چرا که از قبل انتظار چنین صحنه های قوی و احساسی را از بازیگران دارند. آلپ نوروز در شبکه های اجتماعی مورد حمایت زیادی قرار گرفت .

این بازیگر مشهور گفت بعد از این صحنه زمان برد تا به خودش بیاید اما با توجه به آموزش هایی که دیده بود، صحنه را با موفقیت دوباره احیا کرد.

آلپ نوروز از این واقعیت گفت که به دلیل تحصیلاتش برای بازی در صحنه مشکلی نداشته است. اما صحنه بسیار سنگینی بود، مدت زیادی طول کشید تا به خودم بیایم. برای من باعث خوشحالیه که از این صحنه استقبال شده است .»

سریال Yürek Çıkmazı داستان عاطفی مردی مبتلا به اختلال شخصیت و زنی را به نمایش می‌گذارد که تلاش می‌کند با فرزندانش زندگیش را حفظ کند.

قسمت دوم سریال   ürek Çıkmazı هشتم نوامبر ساعت 20:00 از شبکه TRT 1 پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا