سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوور اصلان، شخصیت ارن سریال قضاوت، فکر می کند که آنها برای اولین بار در ترکیه این تدوین را انجام داده اند.

اوور اصلان که در سریال قضاوت به شخصیت ارن کمیسر جان بخشید، هم با بازیگری و هم با نوازندگیش روی صحنه یکی از نام های مطرح روزهای اخیر است. اوور اصلان که همسر سما ارگنیکون، فیلمنامه نویس این سریال تلویزیونی هم هست، به یکی از انتقادی ترین شخصیت های فیلمنامه نوشته همسرش جان می دهد.

مانند بازی بازیگران برجسته و تاثیرگذاری مانند پینار دنیز و کان اورگانجی‌اوغلو در سریال تلویزیونی قضاوت  که یکشنبه‌ها عصر پخش شد، نام‌های نقش‌های فرعی هم به خوبی کار خودشون را انجام می‌دهند. اوور اصلان یکی از این نام هاست و به گفته خودش سر صحنه فیلمبرداری همه چیز خوب بود.

به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، فیلمبرداری سریال قضاوت به تاخیر افتاد. اوور اصلان توضیح داد که همه به مجموعه بازگشتند و به عنوان دو تیم به کار خودشان ادامه دادند.

اوور اصلان گفت: «ما چنین مشکلی داشتیم. این یک اپیدمی بسیار تهاجمی بود، نه مختص مجموعه. از هر کسی که پرسیدم می‌گفتند یک بیماری خفیف  گرفتند.» این بازیگر با آرزوی اینکه همه بدون هیچ مشکلی این روزها را پشت سر بگذارند، این مژده را هم داد که کار روی صحنه فیلمبرداری سریال قضاوت دوباره آغاز شده است.

اصلان با بیان اینکه در حال ساخت اپیزودهای جدید هستند، گفت که آنها هم  تحت تاثیر نظرات  مثبت طرفداران قرار گرفته اند.  اصلان با بیان اینکه تدوین این سریال برای ترکیه برای اولین بار است، گفت:

“خیلی خوشاینده که چیزی که برای اولین بار از نظر ویرایش و تدوین تست می شود، به خوبی پاسخ می دهد. مخاطبان هم  از نتیجه خیلی راضی هستند.  این ما را خوشحال می کند که آنها با لبخند در خیابان به ما نگاه می کنند. ما خیلی خوشحال هستیم.”

این بازیگر با تاکید بر اینکه تلاش زیادی در سریال قضاوت انجام شده ، گفت: تعجبی ندارد که نتایج خوبی گرفته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا