سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

آرون اکهارت در فیلم اکشن و هیجان انگیز «The Bricklayer’» ساخته جرارد باتلر بازی می کند.

آرون اکهارت در یک فیلم جدید با نام  The Bricklayer بازی می کند. اکهارت نقش یک مامور سابق سیا را بازی می کند که برای کشف هویت یک عامل ناشناس که اعضای خارجی رسانه ها را سلاخی می کند و سازمان سیا را برای قتل ها متهم می کند، به آژانس بازگردانده می شود. شخصیت اکهارت که به عنوان یک مامور حیله گر و در عین حال سرکش شناخته می شود، به زودی خودش را در وسط یک وضعیت اضطراری بین المللی و همچنین در رویارویی با دشمنان می بیند.

رنی هارلین، فیلمساز اکشن مشهور جهان، کارگردان فیلم The Bricklayer است. هارلین به‌خاطر فیلم‌های هیجان‌انگیزش مانند پایان نفس گیر، جان سخت ۲، و دریای عمیق آبی معروف است. هانا ویگ، نویسنده سپتامبرهای شیراز، در کنار مت جانسون، فیلمنامه را می نویسند.

اکهارت که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های اکشن از جمله شوالیه تاریکی، Olympus Has Fallen و Line of Duty شناخته می‌شود، مطمئناً به‌عنوان مامور سیا خواهد درخشید. اکهارت  برای بازی در درام سال ۲۰۰۰، ارین بروکوویچ، تحسین منتقدان را به دست آورد و برای بازیش در  Thank You for Smoking نامزد گلدن گلوب شد.

در حالی که هنوز تاریخی برای اکران این فیلم تعیین نشده هست , انتظار می رود تولید این فیلم در ماه مارس در یونان آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا