سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سو بورجو یازگی کوشکون هنگام شروع سریال Kardeşlerim اخطار خیلی مهمی دریافت کرد

بازیگر جوان سو بورجو یازگی کوشکون با سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) که فصل سومش را با موفقیت ادامه می دهد، جهشی بزرگی در حرفه خود ایجاد کرد. کوشکون که در سال های اخیر در صدر فهرست محبوب ترین بازیگران زن در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، این را مدیون شخصیت آسیه در سریال Kardeşlerim است.

سو بورجو یازگی کوشکون تصمیم بسیار شجاعانه‌ای در شروع سریال گرفت که داستان بسیار سنگینی مانند خواهران و برادران دارد.

سو بورجو یازگی  توضیح داد پس از پیشنهاد شخصیت آسیه به او اخطار دریافت کرده و گفته اند دوران بسیار سختی خواهد داشت و او  کوچکترین تردیدی نداشت که بتواند از عهده این نقش برآید.

این بازیگر با بیان اینکه پس از Kırmızı Oda (اتاق قرمز) پیشنهادی از سریال Kardeşlerim دریافت کرده است، درباره اتفاقاتی که در این روند رخ داده ، این توضیحات را داد:

اولین بار که خواندمش خوشم آمد. پروژه قبلی من هم درام بود. من در Kırmızı Oda بودم. من 4 قسمت آنجا ماندم. فکر کردم و حدس زدم که Kardeşlerim طولانی مدت خواهد بود.

آنها به من گفتند: “سرنوشت داستان، خیلی سخت خواهد بود، آیا می توانی این کار را انجام دهی، می توانی انجامش دهی”.

گفتم: “من می توانم این کار را انجام دهم، می توانم آن را تحمل کنم.می دانستم که می توانم این کار را انجام دهم. می دانستم که می توانم آن سرعت و درام را تحمل کنم.”

شخصیت آسیه و سو بورجو یازگی کوشکون با هم فرق دارند. فکر نکنید که سو بورجو هم مانند آسیه یک فرد خجالتی، درونگرا و ساکت است.

بین  آسیه و یازگی تفاوت های مهمی وجود دارد. این بازیگر با اشاره به اینکه او فرد فعال تری است، گفت: من از او پرانرژی تر هستم. البته ما هم یک ویژگی مشابه داریم. مثلا آسیه نسبت به افرادی که نمی شناسد سرد است و برای عزیزانش می میرد. این ویژگی شبیه به من است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا