سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیاییخبر های داغ

نتفلیکس فصل دوم سریال بازی مرکب Squid Game را تایید کرد.

ساخت  فصل دوم سریال محبوب کره ای  Squid Game رسما توسط تد ساراندوس، مدیر عامل و مدیر ارشد محتوای نتفلیکس تایید شد. این خبر در طی مصاحبه ای منتشر شد که بر درآمد سه ماهه چهارم سال 2021 این پلت فرم استریمینگ متمرکز بود و وقتی پرسیده شد که آیا این سریال موفق باز خواهد گشت، ساراندو پاسخ داد: «مطمئنا. دنیای Squid Game تازه شروع شده.”

سریال بازی مرکب در سپتامبر 2021 در نتفلیکس پخش شد و بلافاصله طرفدارانش را با داستان های باورنکردنی و  شخصیت های درجه یک جذب کرد. همراه با اتفاقهای خشن، تکان‌دهنده و آزاردهنده‌ای که سریال با آن‌ها معروف شد، جای تعجب نیست که  Squid Game به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران تبدیل شود. در سطح جهانی، این نمایش در بیست و هشت روز اول پخش در استریمر، 1.54 میلیارد ساعت بازدید داشت.

پس طرفداران از فصل دوم  این سریال مرگبار کره ای چه انتظاری می توانند داشته باشند؟ در حالی که ما چیز زیادی نمی دانیم، هوانگ به تماشاگران گفت که لی جونگ جائه، بازیگر مورد علاقه طرفداران و نقش اصلی، قرار است نقش فصل اولش را به عنوان شخصیت اصلی سونگ گی هون تکرار کند.

فصل اول بازی مرکب  هم اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا