سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوزگه اوزبرک بعد از 2 سال با داستان و هیجان تاثیرگذار به سریال بازگشت!

اوزگه اوزبرک که در سال 1976 در استانبول به دنیا آمد، پس از 2 سال به  سریال های تلویزیونی بازگشت. این بازیگر مشهور پس از سریال تلویزیونی Bir Annenin Günahı (گناه مادری) که پخش آن در سال 2020 با توقعات زیاد آغاز شد اما عمر کوتاهی داشت، ترجیح داد مدت زیادی استراحت کند.

اوزگه اوزبرک با سریال تلویزیونی Gelsin Hayat Bildiği Gibi که به زودی از Show TV شروع می شود، بازگشتی خواهد داشت. این بازیگر که نقش اول را با ارتان سابان و دوریم اوزکان بازی می کند، هیجان زیادی را تجربه می کند.

طرفداران اوزگه اوزبرک هم پس از 2 سال این بازیگر را در پروژه ای بسیار متفاوت تماشا خواهند کرد. در این سریال،  شخصیتی به نام Sadi Payaslı  از گذشته کثیفش خلاص می شود و به عنوان معلم جغرافیا دبیرستانی مشغول می شود و سپس وارد زندگی متفاوتی با جوانان خانه اصلاح و تربیت می شود.

تاریخ پخش سریالی که اوزگه اوزبرک هم با شخصیتی تاثیرگذار در آن حضور خواهد داشت مشخص نیست اما قراره به زودی شروع شود. می توان گفت که سریال جدید توجه زیادی را به خودش جلب کرده است

اوزگه اوزبرک درباره سریال  گفت: « تیم ما خیلی خوبه، آماده سازی با سرعت تمام ادامه دارد. ما اولین روز فیلمبرداری خود را داشتیم. تیم فوق العاده است، جوانان شگفت انگیز هستند. فیلمنامه در حال حاضر عالیه. گانی این بار قلم خود را به گونه ای دیگر چرخاند.

داستان این سریال مخاطب را شگفت زده می کند و انتظار می رود یکی از متفاوت ترین تولیدات فصل تابستان باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا