سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریحانا اولین فرزندش را باردار است.

ریحانا اولین فرزندش را باردار است! این خواننده 33 ساله در انتظار اولین فرزندش از خواننده رپ A$AP Rocky است.

در آخر هفته، ریحانا در حالی که دست در دست دوست پسرش بود, شکم برجسته اش را نشان داد. این زوج در زادگاه A$AP در هارلم در نیویورک سیتی بودند.

منبعی به ET می گوید که آنها از اینکه با هم بچه دار می شوند احساس خوشبختی می کنند, آنها قبلاً خودشون را یک خانواده می دانستند اما داشتن یک بچه با هم این پیوند را قوی تر می کند.

به گفته منبع دیگری، ریحانا و A$AP می خواستند خبر بارداری را در هارلم عکاسی کنند، چون A$AP در آنجا بزرگ شد و این مکانیه که برای هر دوی آنها آرامش زیادی دارد. این منبع می گوید: «آنها واقعاً در هارلم احساس می کنند که در خانه هستند. “تربیت A$AP در هارلم  شخصیت او را شکل داد. این یک نقطه عطف خوشحال کننده بود و گرفتن عکس ها از جایی که همه چیز شروع شد  کار درستی به نظر می رسید.”

منبع اشاره می کند که عکس ها اوایل صبح جمعه گرفته شده اند و ریحانا  vintage Chanel پوشیده است. این منبع می گوید: “آنها مثل جغدهای شب هستند، اما می خواستند با احتیاط  این عکس ها را بگیرند.” “برای ریحانا مهم بود که این خبر را با شرایط خود اعلام کند. او واقعاً نمی توانست بیشتر از این آن را پنهان کند!”

بعد از انتشار خبر بارداری، تعدادی از سلبریتی ها به شبکه های اجتماعی رفتند تا هیجانشان را ابراز کنند.

نیکی میناژ عکس هایی از بارداری ریحانا را به همراه ایموجی های چشم قلبی و دعا منتشر کرد و نوشت  “تبریک ریح!!!!”

در همین حال، کاردی بی هم در پستی نوشت : “OMG!!!! تبریک @BadGalRiRi”

کلویی کارداشیان نوشت: “خیلی خوشحال شدم..”

ریحانا در مارس 2020، به ووگ بریتانیا گفت که در سن 42 سالگی سه یا چهار فرزند می‌خواست یا با پارتنر یا بدون پارتنر

او به مجله گفت: «احساس می‌کنم جامعه باعث می‌شود که اینطوری فکر کنم، «اوه، اشتباه کردی…» اگر پدری در زندگی بچه‌هایتان نباشد، آن‌ها تو را به عنوان یک مادر خرد می‌کنند. “اما تنها چیزی که مهمه شادیه، این تنها رابطه سالم بین والدین و فرزند است. این تنها چیزیه که می تواند یک کودک را واقعاً تربیت کند، عشق است.”

ریحانا و A$AP از سال 2020 با هم رابطه دارند و در ماه می، A$AP در مصاحبه با GQ ریحانا را عشق زندگیش نامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا