سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اندرو لینکلن و دانای گوریرا برای اسپین آف جدید Walking Dead با هم متحد می شوند

اندرو لینکلن و دانای گوریرا در مینی سریال اسپین The Walking Dead’ بازی خواهند کرد که در 22 جولای در Comic-Con 2022 اعلام شد.

لینکلن در 9 فصل اول سریال مردگان متحرک از سال 2010 تا 2018 نقش قهرمان سریال، ریک گرایمز را بازی کرد. گوریرا در فصل های 3 تا 9 از سال 2012 تا 2020 نقش میکن را بازی کرد. آنها در نهایت در طول فصل ششم سریال در سال 2016 به یک زوج تبدیل شدند.

اسکات ام گیمپل، مدیر ارشد محتوای The Walking Dead در بیانیه ای گفت: ” دانای و اندی دو نفر از افراد مورد علاقه من هستند.” “کار کردن با همه آنها مثل رویاییه که به حقیقت پیوسته است. ما سه نفر، همراه با یک تیم فوق العاده از همه ستاره های TWD و صداهای باورنکردنی جدید، در حال ساخت یک حماسه عاشقانه دیوانه کننده هستیم که ارزش انتظار طولانی را دارد.”

وقتی لینکلن برنامه را ترک کرد، گفت که می‌خواهد زمان بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند.

او پس از رفتنش به اینترتینمنت ویکلی گفت: «من دو فرزند خردسال دارم و در کشور دیگری زندگی می‌کنم , وقت آن رسیده بود که به خانه بیایم.”

اما اکنون او برگشته و آماده است تا بقیه داستان را بگوید.

این پروژه جدیدترین پروژه در یک پارت زمانی فوق العاده شلوغ Walking Dead است. سریال Tales of the Walking Dead، یک سریال اسپین آف با بازی تری کرو و اولیویا مان، در 14 آگوست پخش می شود، در حالی که قسمت های پایانی سریال اصلی مردگان متحرک از 2 اکتبر آغاز می شود.

علاوه بر این، یک اسپین آف با بازی داریل نورمن ریدوس  اعلام شده است، در حالی که یک اسپین آف با بازی جفری دین مورگان و لورن کوهان به نام جزیره مردگان، قراره در سال 2023 نمایش داده شود. مورگان تایید کرد که تولید این سریال از 19 جولای آغاز شده است.

این سریال شش قسمتی با بازی لینکلن و گوریرا در سال 2023 از شبکه AMC پخش خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا