سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال ترکی اسپانیایی از کرم بورسین؟

این روزها موقعیت کرم بورسین هم بسیار فعال و هم پیچیده است. در حالی که طرفداران او مشتاقانه منتظر پروژه بعدی این بازیگر خوش تیپ هستند، اطلاعات مربوط به او همه را گیج می کند.

کرم بورسین پس از موفقیت در سریال Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن)  در جهان رسما به اوج حرفه اش رسید. این بازیگر خوش تیپ که میلیون ها طرفدار در بسیاری از کشورها دارد، اخیرا در اسپانیا توجه زیادی را به خودش جلب کرده است.

ادعاهای دائمی در مورد پروژه جدید کرم بورسین وجود دارد که پس از آشنایی با بازیگر مشهور جهانی آنتونیو باندراس درهای جدیدی را در اسپانیا باز کرد. بر اساس ادعای جدید، بورسین در مجموعه ای از سریالهای ترکی-اسپانیایی بازی خواهد کرد.

این پروژه توسط Medyapım فیلمبرداری خواهد شد که چند روز پیش فاش شد که با مشارکت Mediapro، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان  فیلم و تلویزیون اسپانیا، ساخته می شود.  پروژه در ماه می به طور رسمی معرفی می شود.

سینا کولوغلو، ستون نویس روزنامه Milliyet، چند روز پیش از همکاری Medyapım و Medipro خبر داد.

سینا کولو اوغلو در مقاله اش اینگونه توضیح داد: «آنها سریال های اسپانیایی را بر اساس سناریوهای ترکی در اسپانیا خواهند ساخت. اسپانیا یکی از بازارهای مهم جدید ما است. سریال های ما قابل تقدیر است. علاوه بر این، اقتباس های اسپانیایی از مجموعه تلویزیونی ما هم در حال ساخت است. بارزترین نمونه اقتباس از سریال Fatmagül’ün Suçu Ne  با نام Alba  هست که فیلمبرداری شد و مورد استقبال زیادی قرار گرفت.  این سریال جدید  به غیر از تلویزیون اسپانیا به بازارهای جهانی هم عرضه خواهد شد.

کرم بورسین همچنین چند روز پیش در بیانیه‌ای به خبرنگاران گفت که می‌تواند در پروژه‌ای با آنتونیو باندراس که در سفرش به اسپانیا با او ملاقات کرده و با او دوست شده، شرکت کند. با این حال، او اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه ارائه نکرد.

به تازگی اعلام شده کرم بورسین در فیلمی برای دیزنی پلاس ایفای نقش خواهد کرد که پخش آن از 14 ژوئن در ترکیه آغاز می شود. همبازی او در این فیلم پینار دنیز خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا