سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

شان پن در اولین تریلر سریال Gaslit غیرقابل تشخیص است.

در 2 فوریه، STARZ اولین تیزر سریال جدیدش با نام  Gaslit را منتشر کرد و ما تقریباً شان پن را نشناختیم. در این مجموعه درام – که برای اولین بار در 24 آوریل پخش می شود و بر اساس فصل اول پادکست Slow Burn اثر لئون نیفاخ ساخته شده  – پن در نقش دادستان کل ریچارد نیکسون، جان میچل بازی می کند. در این تیزر پن خیلی تغییر کرده که موهاش ریخته و قدش بلند هست.

گسلیت  با بازی پن، جولیا رابرتز، دن استیونز و بتی گیلپین بر اساس پادکست Slow Burn ساخته شده و برداشتی مدرن از واترگیت (اتفاق‌هایی که بین سال‌های ۱۹۷۲–۱۹۷۵ در هتلی به همین نام در واشینگتن، دی.سی. اتفاق افتاد و در نتیجه آن‌ها ریچارد نیکسون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا از سمت خود کناره‌گیری کرد.) را نشان می دهد  در این مجموعه شاهد داستان‌های ناگفته و شخصیت‌های فراموش شده این رسوایی هستیم.

در سریال گسلیت بیش از هرچیز، دست‌وپا زدن‌های نیکسون، رفتار زیردستان فرصت‌طلب او و درنهایت فروپاشی آنچه که برپا کرده بود، به چشم می‌آید.

تریلر را از اینجا ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا