سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از خبر گیج کننده جدایی از سریال دختری در پشت پنجره ( Camdaki Kız ) نام دیگری در راه است!

سریال Camdaki Kız که در شب‌های پنجشنبه از کانال دی پخش می شود طرفداران زیادی دارد اگرچه مثل فصل اولش در رتبه‌بندی ها رتبه اول را کسب نکرد. شریال دختری در پشت پنجره که رتبه اول را به سریال محکوم شبکه فاکس تی وی داد با انتقادهایی از سوی تماشاگران مواجه شده چون داستان سریال روز به روز خسته کننده تر می شود.

با اقتباس از داستان زندگی کتاب دکتر Gülseren Budayıcıoğlu با همین نام، شخصیت‌های جدیدی به میدان می‌آیند تا هیجان جدیدی را به سریال اضافه کنند.یوسرا گییک اخیراً از این سریال جدا شده است.

گییک که سال ها  او را با شخصیت Zeliş در سریال Arka Sokaklar تماشا می کردیم، در سریال دختری پشت پنجره با بازی موفقش به میدان آمد. حذف ناگهانی گییک که در این سریال به شخصیت ملیسا (ملیها) جان بخشید، با ادعاهایی همراه بود.

این روزها قراره یک شخصیت جدید به سریال اضافه بشه که  دوباره به سریال شور و هیجان بدهد. لیلا فرای یکی از بازیگران موفق سریال راز ما دو نفر به سریال Camdaki Kız می آید. فرای در 10 قسمت سریال راز ما دو نفر  حضور داشت اما به شخصیت نوا جان بخشید که دل مخاطبان را به دست آورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا