سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

عکس منتشر شده از فیلم جدید The Locksmith «قفل ساز» رایان فیلیپ را در حال خروج از زندان نشان می دهد

ورایتی اولین تصویر انحصاری از فیلم جدید The Locksmith را منتشر کرد که نگاهی اجمالی به شخصیت رایان فیلیپ در نقش میلر، قفل ساز ماهر می دهد. این فیلم داستان یک سابقه دار را روایت می‌کند که تازه از زندان بیرون آمده و سعی می‌کند دوباره با دخترش ارتباط برقرار کند، اما به نحوی قاطی یک آدم‌ربایی غیرمنتظره  می‌شود  و از قضا همسر سابقش هم یک کارآگاه پلیس است.

کیت باسورث هم از بازیگران فیلم The Locksmith هست. این بازیگر قبلاً در سریال The I-Land از نتفلیکس حضور داشت و اخیراً در The Immaculate Room بازی کرده است.  از دیگر بازیگران می توان به وینگ ریمز، برنده جایزه امی، که بیشتر به خاطر بازی در نقش لوتر استیکول در مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن شناخته شده است, اشاره کرد.

کارگردانی The Locksmith بر عهده نیکلاس هاروارد است که اولین فیلم بلندش را می سازد. با وجود اینکه هاروارد به تازگی پروژه‌ای را در دست اجرا دارد، او به مدت دو دهه در هالیوود دستیار اول و دوم کارگردان بوده و در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند Hell or High Water، Wind River و برنده اسکار The Hurt Locker کار کرده است. همچنین او  در سریال های تحسین شده ای مانند Yellowstone و Sorry For Your Loss کار کرده است.

فیلمنامه The Locksmith توسط کریس لامونت (کشتن سخت) و جو روسو (کابوس طلایی) نوشته شده است. هنوز تریلر و تاریخ اکرانش مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا