سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینماپیشخوان اروپا

اولین تیزر Black Panther: Wakanda Forever’ در جریان کامیک کان 2022 سن دیگو منتشر شد

در طول کامیک کان 2022، طرفداران با اولین نگاه رسمی به Black Panther: Wakanda Forever روبرو شدند. دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند   قرار است در 4 نوامبر در سینماها اکران شود، چهار سال پس از آن که فیلم اصلی با بازی چادویک بوزمن به رکوردشکنی و موفقیت در باکس آفیس رسید.

مدیر کوین فایگ در سالن H حضور پیدا کرد تا چندین به‌روزرسانی مهم را درباره پروژه‌های آینده در دنیای سینمایی مارول فاش کند، از جمله جزئیات جدید درباره دومین فیلم پلنگ سیاه، که فایگی تأیید کرد که آخرین فیلم فاز 4 مارول خواهد بود.

این دنباله به نویسندگی و کارگردانی رایان کوگلر با بازی دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، لتیتیا رایت، آنجلا باست، وینستون دوک، فلورانس کاسوبا، مارتین فریمن، مایکلا کوئل و غیره، به کاوش در دنیای بی نظیر واکاندا و همه شخصیت‌های غنی و متنوعی که در فیلم اول معرفی شدند ادامه خواهد داد .»

همانطور که قبلا توسط مارول استودیوز گفته شده بود، شخصیت بوزمن پس از مرگ او با بازیگری متفاوت بازسازی نشد. با این حال، تریلر نشان داد که شخصی ردای مسئولیت های ابرقهرمان را با  پوشیدن لباس جدید  پلنگ سیاه بر عهده می گیرد

تریلر را از اینجا تماشا کنید 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا