سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریحانا می‌گوید باردار بودن برایم یک سفر هیجان‌انگیز تا به امروز بوده.

ریحانا خواننده 33 ساله در اولین مراسم عمومی جمعه شب پس از اعلام خبر بارداریش از دوست پسر قدیمیش A$AP Rocky  شرکت کرد. او در حین راه رفتن روی فرش قرمز ایونت فنتی بیوتی  ، با ET در مورد استایل خیره کننده بارداریش، آنچه در مورد این مرحله از زندگی اش بیشتر لذت می برد و امکان انتشار موسیقی جدید صحبت کرد.

. هنگامی که ریچل اسمیت از ET در مورد ظاهر شیکش پرسید، او گفت: “9 ماه مدت طولانیه. شما باید از آن لذت ببرید.”او با خنده ادامه داد: “من سعی می کنم تا آنجا که می توانم از آن لذت ببرم. و مد یکی از چیزهای مورد علاقه منه ، می دانید، ما در حال سرپیچی از معنای باردار بودن و مادر بودن هستیم.” ، “ممکنه گاهی اوقات ناراحت کننده باشد و بنابراین می توانید آن قسمت را بپوشید و  جور دیگر وانمود کنید.”

البته این خواننده از هر لحظه بارداری لذت می برد. ریحانا  گفت: “تا اینجا همه این روند بارداری هیجان انگیز بوده است.  همیشه چیز جدیدی وجود دارد و من  از آن استفاده می کنم و  لذت می برم.”

در حالی که خواننده روی “یک چیز در این مقطع زمانی” تمرکز کرده اما موسیقی را پشت سرش جا نگذاشته. او به اشتراک گذاشت: “بله، شما هنوز هم از من آهنگ جدید خواهید شنید.” اما حالا که او یک مادر آینده است، انتظار لالایی نداشته باشید. هوادارانم اگر این مدت برای  لالایی منتظر بمانند، مرا می کشند.»

A$AP Rocky  هم در این رویداد حضور داشت که به ET فاش کرد که عاشق “همه چیز”  این سفر تا الانه. این خواننده رپ گفت: “من فقط برای چیزی که هنوز نمی دانم هیجان زده هستم. همه چیز برای من تازگی دارد.” “پس،  هیجان زده هستم.”

ریحانا  اولین بار در 31 ژانویه زمانی که او و A$AP 33 ساله با خوشحالی در زادگاهش – هارلم، نیویورک – قدم می زدند، برآمدگی شکمش را آشکار کرد.

منبعی اخیرا به ET گفته است که ریحانا و A$AP “از بارداری او خیلی خوشحال هستند.” ریحانا هم  پنهان نکرده  که می خواهد مادر شود. این منبع گفت: “او فکر می کند A$AP بهترین پدر  دنیا خواهد بود.” “A$AP به تمام نیازهای ریحانا توجه کرده است و آنها واقعاً از این لحظه با هم به عنوان یک زوج لذت می برند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا