سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بازی ملیسا سوزن در سریال جدید نتفلیکس شگفت انگیز است!

ملیسا سوزن، بازیگر معروف، در سریال Biz Kimden Kaçıyorduk Anne  (از کی فرار می‌کردیم؟) که از رمانی به همین نام اثر Perihan Magden اقتباس شده بود، چنان بازی موفقی ارائه کرد که نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه هم نظرات تحسین برانگیزی را دریافت کرد.

سریال Biz Kimden Kaçıyorduk Anne که به دلیل پخش در نتفلیکس یکی از 10 اثر پربیننده در بسیاری از کشورها محسوب می شود، هیجان تماشاگران را برانگیخت .

جدا از زیبایی مکان هایی که سریال در آن فیلمبرداری شده بود، حتی موسیقی آن نیز کاملاً چشمگیر بود.

البته به نظر می رسد مهم ترین چیزی که این همه منحصر به فرد بودن این سریال را به ارمغان می آورد، موفقیت بزرگ ملیسا سوزن در شخصیت یک مادر روان پریش است.

ملیسا سوزن  در سریال تلویزیونی دیجیتال الف و با شخصیت آلیا در پروژه Kırmızı Oda (اتاق قرمز) در سال 2020 شگفتی هایی را ایجاد کرد.

ملیسا سوزن نیز با بازیش در سریال تلویزیونی Biz Kimden Kaçıyorduk Anne بر شبکه های اجتماعی تأثیر زیادی گذاشت.بسیاری از مردم همچنین اظهار نظر می کنند که این یکی از بهترین سریال های نتفلیکس است که تماشا می کنند.

بینندگانی که ملیسا سوزن را در کامنت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی تمجید می‌کنند، می گویند که نیاز شدیدی به چنین مینی سریال‌های ترکی باکیفیتی در نتفلیکس وجود دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا