سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

عکسهای جدید از فیلم آکوامن 2 :‘Aquaman and the Lost Kingdom’

دی سی کامیک و برادران وارنر در سال 2022 فیلم بسیار تاثیرگذاری می سازند, یکی از دنباله هایی که طرفداران دی سی مشتاقانه منتظر آن هستند بله فیلم Aquaman and the Lost Kingdom . برادران وارنر در جریان آماده‌سازی برای Super Bowl آخر هفته، حلقه‌ای جدید منتشر کرد که تمام پروژه‌های آینده اش را به نمایش می‌گذارد، و در آن چند تصویر جدید از دنباله آکوامن گنجانده شده است.

دو تصویر جدید از فیلم آکوامن, جیسون موموآ را نشان می دهد که یکبار در زره طلایی و سبز کلاسیکش از پایان فیلم اول، بر تخت سلطنتی که به تازگی به دست آورده نشسته است. عکس دیگر زره سیاه جدید آکوامن را نشان می دهد که روی صخره ای ایستاده است.

بر اساس این تصاویر، به نظر می رسد که آکوامن در حال کاوش در بخش قدیمی امپراتوری آتلانتاست .ما همچنین می دانیم که Black Manta با بازی یحیی عبدالمتین دوم قرار است برای انتقام از آکوامن بازگردد. جالبه که ببینیم چگونه تمام این درگیری‌ها و داستان‌های مختلف با هم کنار هم می‌آیند، چون آکوامن یاد گرفته که چگونه یک پادشاه و قهرمان بزرگ هم برای آتلانتیس و هم برای خانه در سرزمین اصلی باشد. ه Aquaman and the Lost Kingdom در 16 دسامبر به سینماها می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا