سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

فوندا اریعیت با پروژه جدیدش در نتفلیکس طرفدارانش را مسحور می کند.

بازیگر مشهور فوندا اریعیت که با بازی فوق العاده اش در سریال آخرین تابستان در فصل گذشته بسیار تاثیرگذار بود سپس روی صحنه تئاتر رفت.

او که نقش اصلی نمایش Timsah Ateşi را به همراه هزار ارگوچلو و کوبیلای تونچر بازی کرد، در بین پیشنهادات فراوان در فصل جدید، بازی در  یک فیلم سینمایی را ترجیح داد. اگرچه نام فیلم که به تازگی جزئیات آن فاش شده ، هنوز مشخص نیست، اما دو بازیگر اصلی  آن مشخص شده اند: فوندا اریعیت و کیوانچ تاتلیتوغ.

تهیه کننده  این پروژه جدید که داستان آن را هاکان گوندای نوشته، آی یاپیم هست.. اونور سایلاک هم کارگردانی آن را به عهده دارد.هاکان گوندای و اونور سایلاک قبلا هم در پروژه هایی Şahsiyet و Uysallar با هم همکاری کرده بودند.

فوندا اریعیت که با شرکت در پروژه ای که قراره به زودی فیلمبرداری آن در Asos آغاز شود به صحنه فیلمبرداری بازخواهد گشت و طرفدارانش را بسیار خوشحال خواهد کرد. این بازیگر نقش اصلی را با کیوانچ تاتلیتوغ بازی خواهد کرد.

اریعیت که از سال 2009 او را در فیلم و سریالها می‌بینیم، با شخصیت بلگین در سریال تلویزیونی کارادایی توجه ها را به خودش جلب کرد.

او که سال گذشته نقش اصلی سریال نتفلیکس به نام Bir Başkadır را بازی می کرد  و همه را با شخصیت Ruhiye تحت تاثیر قرار داد، با قبول پروژه جدید نتفلیکس همچنان چهره محبوب این پلتفرم دیجیتال خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا