سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دو خبر خوب برای هازال سوباشی بعد از پایان سریال ” گودال “

هازال سوباشی که با بازی در سریال روزانه ” تو اسمشو بذار ”  Adını Sen Koy توجه ها را به خودش جلب کرد و بعدش با دریافت چندین  پیشنهاد  گام های مهمی در حرفه اش برداشت، با شخصیت نهیر در سریال گودال به محبوبیت رسید.

هازال سوباشی که به یکی از بازیگرانی تبدیل شده  که تهیه کنندگان بیشتر دوست دارند او  در پروژه هایشان شرکت کنند، طرفداران زیادی هم دارد. طرفداران او که هر از گاهی هزاران پست در مورد این بازیگر در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند از گرفتن دو خبر خوب خوشحالند.

این خبر که سوباشی متولد سال 1995 در ازمیر اخیر ا در دو پروژه حضور داشته، یکی برای فیلم و دیگری برای سریال تلویزیونی، طرفدارانش را به وجد آورد. هازال سوباشی که در فیلم سینمایی “Kötü Adamın 10 Günü” با بازی نجات ایشلر به تهیه کنندگی آی یاپیم ظاهر شد، حالا در حال آماده شدت برای سریال جدیدش است.

این بازیگر که با شرکت در پروژه های دیجیتالی به نام های Ölüm Kime Yakışır و Sıcak Kafa هم استعداد خودش را نشان داده، حالا در حال آماده شدن برای سریال جدید تلویزیونی است… سریالی که از شبکه TRT1 پخش می شود و  نامش ( دکتر شهر )  Kasaba Doktoru مشخص شده است.

او در این سریال که نسخه اقتباسی از سریال کره ای دکتر رمانتیک هست با دنیز کان آکتاش همبازی می شود.

در این سریالی  اوزان اکبابا هم در نقش پزشک یک بیمارستان بازی می کند و قهرمان بیمارستان می شود…. هازال سوباشی هم به عنوان دستیار این پزشک قهرمان به همراه شریک زندگیش  دنیز کان آکتاش در داستان حضور دارند.

انتظار می رود بازیگران سریال ” دکتر شهر”  Kasaba Doktoru که به زودی فیلمبرداریش شروع می شود، تکمیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا