سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تست کرونا ملکه الیزابت دوم مثبت شد.

کاخ باکینگهام اعلام کرد که تست کرونای ملکه الیزابت دوم مثبت شده است.

این خبر در مورد ملکه 95 ساله بریتانیا یکشنبه، 20 فوریه اعلام شد. در بیانیه آمده است: «اعلیحضرت علائم سرماخوردگی خفیفی را تجربه می‌کنند، و تا هفته آینده به وظایف سبک در ویندزور ادامه می دهند. او به مراقبت های پزشکی ادامه خواهد داد و تمام دستورالعمل های مناسب را دنبال خواهد کرد.”

خبر بیماری او دو هفته پس از آن منتشر شد که ملکه الیزابت، هفتادمین سالگرد به سلطنت رسیدنش را جشن گرفت، و ماه‌ها پس از آن که  او برای مدت کوتاهی به دلیل بیماری نامعلومی در بیمارستان بستری شد. بی‌بی‌سی نیوز گزارش داد که مشخص شده است که تست کرونا تعدادی از افراد قلعه ویندزور هم مثبت شده است، ملکه، که کاملاً واکسینه شده است، از زمان شروع همه‌گیری در قلعه ویندزور زندگی و کار می‌کرده است، و این ماه  او با پسر و وارثش پرنس چارلز و سایر مهمانان در این مکان ملاقات کرده است.

یک منبع سلطنتی به بی بی سی گفت که پرنس چارلز  در 8 فوریه با مادرش دیدن کرده بود. در 10 فوریه، کلارنس هاوس اعلام کرد که تست کرونا چارلز برای دومین بار  مثبت شده است و در 14 فوریه مشخص شد همسرش، کامیلا، هم به این ویروس مبتلا شده است.

علیرغم بیماری ملکه، خانواده سلطنتی همچنان بیانیه ای از طرف ملکه در رسانه های اجتماعی منتشر کردند تا به تیم  کرلینگ بریتانیا به خاطر موفقیت های اخیرشان در بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن تبریک بگویند.

در این پیام آمده است: « صمیمانه به تیم کرلینگ زنان انگلیس به خاطر عملکرد فوق‌العاده تان در کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن، تبریک می گویم. “من می دانم که مردم هم در سراسر بریتانیا به من خواهند پیوست تا آرزوهای خوبشان را برای شما، مربیانتان و دوستانتان و خانواده تان که حامی شما بوده اند بفرستیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا