سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

اولین تصویر منتشر شده از دانیل رادکلیف در نقش ویرد ال یانکوویچ در فیلم پیش رو

ماه گذشته، اعلام شد که بازیگر هری پاتر، دنیل رادکلیف، در فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره موسیقی‌دان «ویرد آل» یانکوویچ بازی خواهد کرد و در اینجا اولین عکس ازاو در  فیلم WEIRD: The Weird Al Yankovic Story را می بینید.

در این تصویر ردکلیف یک کلاه گیس فر بزرگ و عینک دارد تا شبیه به یانکوویچ شود. رادکلیف همچنین با پیراهن هاوایی، که بخش مهمی از کمد لباس یانکوویچ است،  آکاردئون، ساز انتخابی او را می‌زند.

این فیلم بیوگرافیکال زندگی یانکوویچ اولین روزهای شهرتش با آهنگهای Eat It و Like a Surgeon تا روابط مخفیانه‌اش با سلبریتی‌ها را نشان خواهد داد و مخاطبین را به سفری باورنکردنی به زندگی حرفه‌ای و شخصی یانکوویچ می‌برد.

داستان زندگی یانکوویچ از تبدیل شدنش از “کودک اعجوبه با استعداد به بزرگترین اسطوره موسیقی در تمام دوران”، مطمئناً یکی از مواردی است که طرفداران این نوازنده نمی خواهند از دست بدهند.

فانی اور دای و تانگو تهیه‌کنندگان این پروژه به نویسندگی یانکوویچ و اریک اپل خواهند بود و اپل هم کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

در حالی که تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است، مشخصه که این فیلم به طور انحصاری در کانال Roku منتشر خواهد شد. کالین دیویس، رئیس برنامه‌نویسی اصلی Roku درباره این فیلم گفت:

“واضحه که فیلم‌های بیوگرافی کافی درباره موسیقیدانان معروف وجود ندارد، و ما هیجان‌زده بودیم که داستان فوق‌العاده واقعی و اغراق‌نشده ویرد ال را به تصویر بکشیم . این واقعاً ترکیبی  از استعداد، خلاقیت و دوستانی که گرد هم می آیند تا چیزی واقعاً خنده دار بسازند.”

یانکوویچ خواننده ۶۲ ساله، پنج جایزه گرمی در کارنامه اش دارد. او تا سال ۲۰۰۷ بیش از ۱۲ میلیون آلبوم فروخته، ۱۵۰ ترانه اریجینال و پارودی را منتشر کرده، و بیش از ۱۰۰۰ اجرای زنده برگزار کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا