سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ستاره “نقطه کور” کوینتون آرون 97 پوند وزن کم کرده است.

کوینتون آرون ستاره ” نقطه کور ” در مورد سفر کاهش وزن چشمگیرش  صحبت می کند.

در مصاحبه ای با TMZ دوشنبه، آرون فاش کرد که 97 پوند وزن کم کرده است. او قبل از به اشتراک گذاشتن گفت: “سال جدید را با به دست آوردن یک من جدید شروع کردم.” او در عرض تنها سه ماه از 559 پوند به 462 رسید.

آرون به TMZ گفت که روال خوردنش را تغییر داد، که شامل حذف شکلات و نان برای سالاد کاب و رژیم سخت‌گیرانه‌تر کتو بود. آرون علاوه بر روزه داری, پیاده روی و  حرکات کششی هم انجام میداد.

این بازیگر 37 ساله گفت که می‌خواهد برای دستیابی به برخی از اهداف حرفه‌ای قدیمیش، از جمله کار در شرکت تولید و حرفه موسیقیش، تغییراتی ایجاد کند.

او به TMZ گفت که می‌خواهد به افتخار روز تولد مادر مرحومش تا 10 می 64 پوند وزن کم کند  و به وزنی که در زمان بازی در فیلم نقطه کور بود بازگردد.

در نهایت، آرون گفت که هدف او بین 300 تا 325 پوند است.

آرون از زمانی که در سال 2009 در نقش مایکل اوهر، فوتبالیست در کنار ساندرا بولاک بازی کرد، به حرفه بازیگریش با نقش‌هایی در فیلم‌های Greater, Left Behind و  فیلم جدیدش در کنار هایلی داف ادامه داد.

آرون در حالی که تولد داف را تبریک گفت  اعلام کرد که این فیلم جدید با نام  در The Wedding Pact 2: The Baby Pact قرار است بهار امسال اکران شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا