سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

دن استیونز به بازیگران سریال ‘Immigrant’ اضافه شد.

سریال شبکه هولو با نام  Immigrant در حال اضافه کردن بازیگران زیادی به ترکیبش است و اکنون دن استیونز به عنوان پل اسنایدر معرفی شده است! در این سریال کومیل نانجیانی در نقش Somen “Steve” Banerjee بازی می کند و داستان واقعی شکل گیری گروه Chippendales یک گروه رقص تور است که بیشتر به خاطر اجرای موسیقی استریپ تیش مردانه و لباس مجلسی فوقانی اندام رقصنده هایش از پاپیون ، یقه و دکمه های سرآستین پیراهن که روی تنه ای غیر از لباس خالی پوشیده شده است ، شناخته می شود.  این خبر انحصارا در Deadline منتشر شد و برای طرفداران استیونز به عنوان  هیجان انگیز است.

استیونز به بازیگران سریال از جمله نانجیانی، موری بارتلت، آنالی اشفورد کوئنتین پلیر، اندرو رانلز، و نیکولا پلتز می پیوندد.  Immigrant توسط رابرت سیگل، نویسنده Pam & Tommy نوشته شده که در کنار نانجیانی، تهیه کنندگی اجرایی این سریال را هم بر عهده دارد.. Shakman قراره این سریال را کارگردانی کند.

طرفداران استیونز او را با نقش متیو کرولی در سریال موفق Downton Abbey قبل از اینکه این سریال را در فصل سوم ترک کند، می شناسند.استیونز در طول دوران حرفه‌ای اش به طور مداوم به تلویزیون بازگشته است و با بازی در نقش الکساندر لمتوف در فیلم اخیر Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga.، ورژن جدیدی از خودش را به مخاطبان در همه جا نشان داد. کارهای او به طور مداوم در همه جا پخش می شود، اما استیونز همیشه کارهای درخشانی را به نقش هایش آورده است. فقط کسی مثل او می‌تواند نقش دیوید هالر را در سریال FX Legion بازی کند و سپس در همان چند سال کالینز را در فیلم “مهمان “زنده کند.

Immigrant قرار است نگاهی دقیق به ساخت تیم Chippendales به طرفداران بدهد و نگاهی جذاب به بازی های استیونز و ناجیانی و بقیه بازیگران خواهد داشت و ما نمی توانیم صبر کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا