سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جزئیات کامل از سریال جدید نسلیهان آتاگول!

سریال” دختر سفیر ” Sefirin Kızı یکی از تولیدات بلندپروازانه استار تی وی است که در فصل اول مورد توجه بسیاری ها قرار گرفت. نسلیهان آتاگول و انگین آکیورک در این سریال در کنار هم بازی می کردند در اواسط فصل دوم سریال نسلیهان دچار بیماری شد و با سریال خداحافظی کرد.

وقتی این بازیگر از سریال رفت همه ناراحت شدند. او مدتی به بیماری به نام سندرم روده نشتی مبتلا بود و پس از توصیه پزشکانش نیاز به استراحت داشت. آتاگول از موغلا به استانبول آمد و تحت یک سری آزمایشات و درمان قرار گرفت. او حالا سلامتیش را به دست آورده و در پروژه ای جدیدی حضور خواهد داشت.

خبرهای خوبی برای هوادارانی که منتظر بازگشت نسلیهان آتاگول به تلویزیون هستند، اخیرا بر سر زبان ها افتاده است. طبق گزارشها نسلیهات بعد از سریال ” دختر سفیر ” برای حضور در سریال دیگری  از استار تی وی موافقت کرده است.

نسلیهان آتاگول در  سریال تلویزیونی به نام Gecenin Ucunda ایفای نقش خواهد کرد. این سریال از روی کتابی به همین نام نوشته پریده جلال اقتباس شده است.

گفته می شود برای این سریال که فیلمنامه آن توسط نویسندگان قوی Emre Özdur و Başar Başaran نوشته شده ، مطالعات وسواسی در حال انجام است.

طرفداران در حال حاضر برای سریال جدید نسلیهان آتاگول هیجان زده شده اند. بزرگترین هیجان اینه که او این بار با کدام بازیگر مرد معروف بازی می کند. انتظار می رود این سریال که فیلمبرداری آن از تابستان آغاز شود و در فصل سپتامبر هم پخش شود.

در این سریال، نسلیهان به شخصیت Macide جان می بخشد که زندگیش را وقف فرزندانش می کند و  خودش را از همه لذت ها محروم می کند تا آنها را به زندگی جدیدی برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا