سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

مروه چاییران با شخصیتش هانده در سریال Hande of Kalp Yarası ” زخم قلب ” خداحافظی کرد.

مروه چاییران پس از 1.5 سال  با سریال ” زخم قلب ” از ATV  با شخصیت «هنده» به تلویزیون برگشت.

مروه چاییران که با گوکان آلکان، یاغمور تانریسوسین و توپراک کان آدیگوزل در ” زخم قلب ”  همبازی بود، هانده را با موفقیت به تصویر کشید، شخصیتی که به شدت وحشتناک است.

کامنت هایی که در شبکه های اجتماعی در مورد شخصیت این بازیگر مانند “هنده دوباره ما را آزار می دهد، ما را ناراحت می کند”  نشان داد که مروه چاییران تا چه اندازه در بازیش موفق بوده است.

سریال Kalp Yarası که رکورد ریتینگ در شبکه های اجتماعی را شکست، به ویژه در قسمت های منتشر شده در هفته های گذشته نتوانست همین موفقیت را روی اکران نشان دهد و تصمیم نهایی در مورد آن گرفته شد. این سریال با پخش سی و دومین قسمتش در روز دوشنبه 21 فوریه از تلویزیون خداحافظی کرد.

مروه چاییران هم با حساب کاربریش در شبکه های اجتماعی از  این سریال خداحافظی کرد. در حالی که بازیگران سریال از جمله Yağmur Tanrısevsin، Zehra Yılmaz و Toprak Can Adıgüzel با نوشته های بسیار طولانی و احساسی از سریال خداحافظی کردند، خداحافظی مروه کوتاه و منحصر به شخصیتش «هنده» بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا