سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فیلمبرداری سریال ” معصوم و زیبا ” Masum ve Güzel با بازی بهار شاهین آغاز شد.

بهار شاهین که با شخصیت سرن در سریال استانبول ظالم  توجه ها را به خودش جلب کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد، به زودی به تلویزیون بازمی گردد. تصویربرداری سریال ” Masum ve Güzel” ( معصوم و زیبا ) با بازی بهار شاهین آغاز شد.

این بازیگر توانا که پس از موفقیتش در سریال ” استانبول ظالم ”  پیشنهاد آوشار فیلم را پذیرفت. بهار شاهین خیلی زود دوباره مقابل هوادارانش قرار خواهد گرفت.

سریال Masum ve Güzel که تمام مقدمات آن به پایان رسیده بود در تاریخ 26 فوریه به صحنه رفت و فیلمبرداریش آغاز شد. گفته می شود این سریال در ماه مارس پخش خواهد شد.

کارگردانی این سریال بر عهده آیتاچ چیچک و فیلمنامه آن را برجو اور نوشته است. بورجو اور قبلا با نوشتن فیلمنامه سریال هایی طولانی مثل ” غنچه های زخمی ” و ” عشق و ماوی” توجه ها را به خودش جلب کرده بود. سریال ” معصوم و زیبا ”  داستان دو دختر جوان را روایت می کند که در یک پرورشگاه بزرگ می شوند.

بازیگرانی مانند مینه توگای، یالچین حافظ اغلو، ارکان مریچ و سوده زولال گولر در این سریال حضور خواهند داشت. یالچین حافظ اغلو بازیگر نقش شخصیت حزیر علی چاکربیلی در سریال ” راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند ” به عنوان پارتنر بهار شاهین در سریال ” معصوم و زیبا ” حضور خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا