سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منبعی می گوید سوفی ترنر و جو جوناس در انتظار به دنیا آمدن فرزند دومشون هستند.

سوفی ترنر باردار است! منبعی به ET گفت، ترنر بازیگر 26 ساله بازی تاج و تخت و همسرش جو جوناس، در انتظار دومین فرزندشون هستند.

این منبع می گوید: «سوفی و جو بعد از اینکه فهمیدند فرزند دومشون در راهه خیلی خوشحال شدند. آنها هر دو خواهر و برادر دارند و نمی‌خواستند دخترشان تک فرزند باشد و درباره داشتن خانواده بزرگ‌تر صحبت کرده‌اند. این زوج اخیراً تولد سوفی و همچنین بارداریش را جشن گرفتند.

گرچه مشخص نیست که او چند ماهشه اما منبع می گوید “او تقریباً در نیمه راهه.” به گفته این منبع، سوفی و جو، 32 ساله، ” خیلی خوشحالند و بی صبرانه منتظرند تا دختر دو ساله شان ” ویلا ” خواهر یا برادر داشته باشد.

ویلا اولین فرزندشان  در ژوئیه 2020 به دنیا آمد. مارس گذشته، ترنر روز مادر در بریتانیا را با  تشکر از جوناس و “دختر بچه زیبا”شان  به خاطر اینکه او را مادر کردند، جشن گرفت.

او در یک استوری نوشت: “من از دو عشق زندگی ام خیلی سپاسگزارم که مرا مامان کردند. @JoeJonas و دختر بچه زیبای من. این بهترین چیزیه که من تا به حال داشته ام.”

در ماه می گذشته، جوناس، 32 ساله، در جریان حضورش در CBS This Morning درباره زندگی با همسر و دخترش صحبت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا