سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

زوج افسانه ای بازگشتند! برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ دوباره در یک پروژه هستند!

سریال ” عشق ممنوع ” یکی از خاطره انگیزترین سریال های ترکی است. یکی از مهم‌ترین عنصری که این سریال را فراموش نشدنی کرد، هارمونی فوق‌العاده برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ بود. حالا این زوج فراموش نشدنی ” عشق ممنوع ” دوباره با هم می شوند.

این دو بازیگر موفقی که 14 سال پیش با سریال ” عشق ممنوع ” درخشیدند،  آماده می شوند تا دوباره برای یک پروژه جدید با هم باشند. . مشخص نیست که این پروژه سریال خواهد بود یا فیلم. با این حال گفته می شود که برای نتفلیکس فیلمبرداری خواهد شد.

عشق ممنوع که بین سال‌های 2008 تا 2010 از کانال D پخش شد، از اثری به همین نام از Halid Ziya Uşaklıgil اقتباس شده است. این سریال که توسط Ay Yapım و با بازی کیوانچ تاتلیتوغ، برن سات، هازال کایا و سلجوک متد ساخته شده ، با قسمت پایانیش به عنوان سریالی با بالاترین میزان تماشا در تاریخ سریال های ترکی  ثبت شد.

بازپخش قسمت پایانی ” سریال عشق ممنوع ”  Aşk-ı Memnu حدود دو ماه پیش از شبکه Teve2 پخش شد. عشق ممنوع که  بعد از 14 سال دوباره در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت حدود 3000 پست در موردش منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا