سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

میرای دانر هیچ شانسی برای عشق ندارد! بعد از کوبیلای آکا، عشق اوغولکان ارگین هم به پایان رسید!

میرای دانر بازیگر معروف در سریال Vatanım Sensin با همکارش کوبیلای آکا  آشنا شد و عشقی که دو سال پیش شروع شد مدت ها ادامه داشت.

این رابطه که حدود 2.5 سال به طول انجامید، در تابستان 2019 به جدایی ختم شد. ادعاهایی مبنی بر نزدیکی بین کوبیلای آکا و هلال آلتینبیلک به عنوان دلیل این جدایی ذکر شد.

حتی در آن زمان، عکس کوبیلای آکا با هلال آلتینبیلک در یک کلوپ شبانه در مطبوعات و رسانه های اجتماعی پخش شد.میرای دانر پس از پایان این رابطه با یک تاجر ملاقات کرد، اما این رابطه کوتاه مدت بود.

پس از آن، این بازیگر مشهور شروع به ملاقات با اوغولجان انگین کرد و عشق زیادی بین آن دو ایجاد شد. با این حال، این خبر که این عشق هم به پایان رسید، در مطبوعات منتشر شد.

ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه پیام میرای دانر با آن تاجر که مدت کوتاهی با او رابطه داشت ، دلیل جدایی این دو نفر بوده است که به نظر می رسد 10 روز پیش با هم دعوا کرده اند.گویا اوغولجان ارگین پس از این اتفاق تصمیم به پایان دادن به رابطه گرفت.

Miray Daner با آخرین سریال خود در نتفلیکس  Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) در میان نام‌های مورد بحث در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت.

فصل اول این سریال در ژوئن 2022 منتشر شد و فیلمبرداری فصل دوم هفته گذشته به پایان رسید. اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تیم سریال شروع به تصویربرداری برای فصل سوم کرده است.

به روز رسانی:

میرای دانر با انتشار تصویری از گربه انگین و یک قلب این خبر را تکذیب کرد. همچنین منابع نزدیک به این دو گفتند که آنها فقط به این خبر خندیدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا