سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاش فلگ، ستاره فیلم «Million Dollar Listing » از همسرش بابی بوید طلاق گرفت.

طبق گزارش پیج سیکس  جاش فلگ، ستاره مشهور « Million Dollar Listing» پس از یک جدایی چند ماهه از شوهرش بابی بوید طلاق گرفت.

فلگ 36 ساله بعداً در بیانیه ای که جمعه شب در اینستاگرام منتشر کرد، طلاقشون را تأیید کرد.

او نوشت: من و بابی در حال طلاق هستیم. این ممکنه ناگهانی به نظر برسد اما این یک تصمیم عجولانه نبود. قبل از اینکه به این نتیجه برسیم خیلی فکر کردیم. این از کمبود عشق نبود، بلکه ما دو نفر بودیم که در جهت‌های مختلف رشد می‌کردیم و چیزهای بسیار متفاوتی برای خود می‌خواستیم.»

فلگ – که در سپتامبر 2017 با بوید در یک مراسم مجلل در هتل بورلی هیلز ازدواج کرد – ادامه داد: “من خیلی برای بابی اهمیت قائل هستم و چیزی جز عشق و احترام برای او ندارم. از همه شما برای حمایت بی دریغ شما سپاسگزارم.»

طبق گفته منابع , فلگ در چند ماه گذشته در هتل بورلی هیلز زندگی می کند. طبق یک  استوری که ساعاتی پیش به اشتراک گذاشته شد، به نظر می رسد که این شخصیت رئالیتی شو در حال حاضر تعطیلاتش را در The Brando در پلینزی فرانسه سپری می کند.

بوید در بیانیه ای گفت که “برای همیشه سپاسگزار” رابطه اش با فلگ خواهد بود.

این مشاور املاک در اینستاگرامش نوشت: “من و جاش ماه‌های گذشته را صرف تصمیم گرفتن درباره این موضوع با هم کرده‌ایم.”ما می‌خواستیم این موضوع بین ما خصوصی باشد و  دوستان و خانواده‌مان را درگیر نکند. اگر می توانم یک چیز را در مورد هر دویمان  بگویم، اینه که هر دوی ما تمام توانمون را برای انجام این کار گذاشتیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا