سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

لورن کوهن و جفری دین مورگان در سریال اسپین‌آف « ‘Walking Dead’ » بازی خواهند کرد.

جهان Walking Dead در حال بزرگ شدن است.

AMC روز دوشنبه اعلام کرد که ستارگان قدیمی لورن کوهن و جفری دین مورگان قرار است  در یک سریال جدید اسپین آف به نام Isle of the Dead بازی کنند. این اسپین اف که در دنیای مردگان متحرک اتفاق می‌افتد، کوهان و مورگان شخصیت‌های محبوبشان، مگی و نیگان را تکرار می‌کنند. فصل اول، متشکل از شش قسمته و قراره در سال 2023 از شبکه های AMC و AMC+ پخش شود.

Isle of the Dead درباره مگی (کوان) و نیگان (مورگان) است که مدت‌ها پیش بعد از اینکه از سرزمین اصلیشون جدا شدند به منهتن پسا آخرالزمانی سفر می‌کنند. شهر در حال زوال مملو از مردگان و ساکنانیه که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده اند.

کوهن و مورگان در کنار الی جورنه نویسنده/تولید کننده مشترک اجرایی Walking Dead که مجری برنامه هم خواهد بود، به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت خواهند کرد.

کوهن در بیانیه ای گفت : من از شراکت با دن مک درموت و تیم AMC در دنیای جدیدی از The Walking Dead  بسیار هیجان زده هستم. مگی به قلب من بسیار نزدیکه و من برای ادامه سفر او در پس زمینه نمادین نیویورک سیتی، در کنار دوست و همکارم، جفری دین مورگان، هیجان‌زده هستم. الی جورنه طرح فوق‌العاده خاص خلق کرده و بی صبرانه منتظرم تا طرفداران ببینند ما برای مگی و نیگان چه چیزی در نظر داریم.»

مورگان  هم در بیانیه‌ای گفت: «خوشحالم که سفر نیگان و مگی ادامه دارد. راه رفتن با کفش‌های نیگان خیلی لذت‌بخش بود، من برای ادامه سفر او در  نیویورک سیتی با لورن بسیار هیجان‌زده هستم. واکرها در یک محیط شهری همیشه جالب دیده شدند اما خیابان پنجم، ساختمان امپایر استیت، مجسمه آزادی؟ بزرگترین شهر دنیا؟؟ پس‌زمینه فوق‌العاده ست و  داستانی که الی جورنه نوشته حتی بهتر هم هست. ” جزیره مردگان “قرار است جهان ” مردگان متحرک ” را دوباره بسازد.. ”

این جدیدترین انشعاب در دنیای همیشه در حال گسترش ” مرگان متحرک ” هست که به Fear the Walking Dead، The Walking Dead: World Beyond که اخیراً به پایان رسیده  می پیوندد.قسمت های پایانی این سریال در حال حاضر یکشنبه ها پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا