سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

واکنش مدونا به منتقدان درباره ظاهرش در مراسم گرمی 2023

مدونا ساکت نمی نشیند و علیه منتقدان در مراسم جوایز گرمی 2023 در آخر هفته صحبت می کند.

خواننده “Material Girl” برای معرفی اجرای سم اسمیت و کیم پتراس از “Unholy” در رویداد موسیقی سالانه به این مراسم رفت.

با این حال، همانطور که مدونا اشاره کرد، تمام توجه به ظاهر او بود، نه آنچه در مقدمه سخنرانیش در مورد نوازندگان گفت.

مدونا با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از پشت صحنه در اینستاگرامش نوشت: “به جای تمرکز بر آنچه در سخنرانیم گفتم که در مورد تشکر از شجاعت هنرمندانی مانند سام و کیم بود – بسیاری از مردم ترجیح دادند فقط در مورد عکس های کلوز آپ من صحبت کنند. با دوربین لنز بلند توسط یک عکاس مطبوعاتی گرفته شده که چهره هر کسی را مخدوش می کند!!”

او ادامه داد: “یک بار دیگر گرفتار انعکاس های خیره کننده پیری و زن ستیزی شدم که در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم نفوذ می کند. جهانی که از سن 45 سالگی به بعد زنان اگر قوی با اراده و سخت کوش باشند ،  احساس می کند که باید او را مجازات کند ».

مدونا ادامه داد: «من هرگز برای هیچ یک از انتخاب‌های خلاقانه‌ام و استایلم یا لباسم عذرخواهی نکرده‌ام و قرار نیست این کار را  کنم.» من از ابتدای کارم توسط رسانه‌ها تحقیر شده‌ام، اما می‌دانم که همه اینها یک آزمایشه و خوشحالم که این کار را انجام می‌دهم تا همه زنان پشت سر من بتوانند در سال‌های آینده زندگی راحت‌تری داشته باشند.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا