سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بلا حدید به خواهرش جی جی در اهدای درآمدشان از هفته مد به اوکراین می پیوندد.

بلا حدید به صحبت های خواهرش، جی جی حدید، گوش کرد و پولش را برای دفاع از اوکراین اختصاص داد.

این سوپرمدل روز چهارشنبه در اینستاگرامش پیامی را علیه حمله روسیه به اوکراین به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که از پولی که در هفته مد به دست می آورد برای حمایت از اوکراین اهدا می کند.

بلا نوشت : “تماشای دوستان و همکاران اوکراینی من که به سختی در اینجا در اروپا کار می‌کنند و  دور از خانواده‌ها/دوستان/خانه‌هایشان در اوکراین هستند , اوکراینی که مورد تهاجم‌های بی‌رحمانه‌ای قرار گرفته، بسیار ناراحت کنندست . ما به ندرت برنامه کاریمون را کنترل می کنیم و این هفته واقعاً قدرت و پشتکار افرادی که در اطراف من هستند دیده شده که وحشتی را پشت سر می گذارند.”

بلا ادامه داد: “شنیدن داستان های آنها ناراحت کننده ست و من از صمیم قلب در حمایت از آنها ایستاده ام. من در کنار هر فردی که تحت تأثیر این جنگ قرار گرفته  و زندگی مردم بی گناهی که برای همیشه تغییر کرده است ایستاده ام..'”

بلا افزود: “من تمام درآمدم را از این هفته مد به طور مستقیم به سازمان هایی اهدا خواهم کرد که به افراد نیازمند در اوکراین کمک می کنند و به آنها  پناهگاه و کمک های پزشکی ارائه می دهند و همچنین به حمایت از مردم و سرزمین فلسطینی هم ادامه می دهم.”

روز یکشنبه، جی جی به اشتراک گذاشت که پولی که در این ماه به دست آورده است صرف کمک به مردم اوکراین و فلسطین خواهد شد.

جی جی 26 ساله در پستی در اینستاگرام نوشت: «داشتن یک برنامه مشخص برای برگزاری ماه مد به این معنیه که من و همکارانم اغلب کالکشنهای مد جدید را در زمان‌های دلخراش و دردناک ارائه می‌کنیم. ما کنترلی بر اکثر برنامه‌های کاریمون نداریم، اما دوست داریم برای چیزی اقدام کنیم.»

“چشم ها و قلب های ما باید به روی همه بی عدالتی های انسانی باز باشد.  همه ما با یکدیگر  برادر و خواهریم، فراتر از سیاست، فراتر از نژاد، فراتر از مذهب. در پایان روز، زندگی های افراد بی گناه هزینه جنگ را می پردازند – نه رهبران”

به گزارش سی بی اس نیوز، از زمانی که این کشور دو هفته پیش مورد حمله روسیه قرار گرفت، بیش از 1.7 میلیون پناهجو از اوکراین فرار کرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا