سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای می گوید که منچستر یونایتد به او خیانت کرده است

کریستیانو رونالدو می گوید رفتار منچستریونایتد با او در بازگشت این فصل مانند”خیانت” بوده و احساس می کند بیش از یک نفر در تلاش برای بیرون کردن او هستند.

پیرز مورگان از بازیکن 37 ساله فوتبال پرسیده بود که آیا باشگاه سعی دارد او را مجبور به رفتن کند. کریستیانو گفت: «بله، نه تنها مربی، بلکه دو یا سه بازیکن دیگر در باشگاه. احساس کردم بهم خیانت شده است .»

منچستریونایتد در این مصاحبه بیانیه ای منتشر کرد و گفت: “باشگاه پس از مشخص شدن کامل حقایق، پاسخش را بررسی خواهد کرد. تمرکز ما بر آماده سازی برای نیم فصل دوم و ادامه حرکت، اعتقاد و اتحاد بین  بازیکنان، مدیر، کادر فنی و هواداران تیم هست.”

کریستیانو پس از جدایی از این باشگاه و رفتن به رئال مادرید در سال 2009 تصمیم گرفت در فصل 2021-22 به منچستریونایتد بازگردد.

کریستیانو به پیرز گفت که باشگاه پیشرفت نکرده و پیشرفتی ندارد. او گفت: «پیشرفت صفر بود. “از زمانی که سر الکس رفت، من هیچ تحولی در باشگاه ندیدم. هیچ چیز تغییر نکرده بود.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا