سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

نائومی اوزاکا در مورد انتشار سریال جدیدش در Netflix “وحشت زده” است: “این شبیه مسابقه تنیس نیست”

نائومی اوزاکا احساسات متفاوتی در مورد آخرین پروژه اش دارد.

در روز جمعه ، ستاره 23 ساله تنیس پوستر فیلم مستند جدیدش در  Netflix ،  با نام نائومی اوزاکا را به اشتراک گذاشت. این مجموعه سه قسمتی ، که به طور مشترک توسط لبرون جیمز تهیه شده بود ، اوزاکا را نشان می دهد که پس از مسابقات Open US 2018 در حالی که او فقط 20 سال داشت ، به شهرت  رسیده است. او ، اعتراف کرد که از اکران مستند “وحشت زده” است ، به ویژه پس از اخباری که اخیراً پخش شده مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی درباره سلامت روانش از دو مسابقه مهم اخراج شده است.

او در بخشی از سخنانش نوشت: “این مانند مسابقه تنیس نیست که من ببرم یا ببازم تا مردم بگویند خوب بازی کردم یا نه”. “این نگاهی است به زندگی من از دوره های زمانی خاص و من نمی توانم با سوالاتی که به وجود می آید, مقابله کنم.”

اوزاکا افزود که این پروژه “بازتاب آن است که من هستم” و امیدوار است که این پروژه بتواند برای دیگران قابل ارتباط باشد.

“امیدوارم سکانسهایی وجود داشته باشد که مردم بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و شاید صحنه های دیگری نیز باشد که به مردم کمک کند تا بدانند چرا من انتخاب هایی را که می کنم انجام می دهم.   وقتی شب می خوابم فقط امیدوارم که با خودم در صلح باشم و امیدوارم که برای هر کس این را بخواند همین مسئله صدق کند. من برای تماشای مستند  هیجان زده / مضطرب هستم،  امیدوارم که از آن لذت ببرید. همه شما را دوست دارم و سلامت باشید. ”

طرفداران برای بیان نظراتشان در مورد این مستند کامنت گذاشتند.

یکی از طرفداران نوشت: ” دیشب آن را تماشا کردم  و اشک ریختم . مطمئناً احساس کردم که می توانم با خیلی ها ارتباط برقرار کنم. خوب است که با شما در آرامش باشم. شما از درون و بیرون  زیبا هستید.”

کسی گفت: “بعد از تماشا ، احساس می کنم همه ما کمی نائومی اوزاکا در درون خود داریم. سفرهای ما همه بسیار متفاوت است ، اما با این حال احساسات یکسانی را تجربه می کنیم.”

یک مفسر اضافه کرد: “کارت عالیه Naomi تبریک می گویم.”

این مستند هفته ها پس از اعلام اینکه  اوزاکا در  مسابقات آزاد فرانسه 2021 برای محافظت از سلامت روانش شرکت نمی کند  منتشر شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا