سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

بیانیه ای از سریال کنان ایمیرزالی‌اوغلو که برای دومین بار پدر می شود.

این خبر که کنان ایمیرزالی اوغلو و سینم کوبال برای بار دوم بچه دار می شوند مانند بمب صدا کرد.  در حالی که این زوج مشهور به زندگی شاد خانوادگیشان ادامه می دادند، خبر داشتن فرزند دوم باعث خوشحالی طرفداران آنها شد.

لالین، دختر کنان ایمیرزالی اوغلو و سینم کوبال، در اکتبر 2020 به دنیا آمد. لالین 1.5 ساله شد و این زوج در انتظار دومین فرزندشون هستند.

سینم کوبال در این چند وقت در هیچ سریال تلویزیونی حضور نداشت. به نظر می رسد طرفداران او کمی دیگر منتظر او هستند … در همین حال، کنان ایمیرزالی اوغلو هم در برنامه “چه کسی می خواهد میلیونر شود؟”در ATV  حضور دارد و به اجرای برنامه ادامه می دهد. اما طرفدارانش مشتاقانه منتظر دیدن او در یک سریال تلویزیونی هستند.

کنان ایمیرزالی اوغلو از آخرین پروژه اش یعنی Mehmed Bir Cihan Fatihi که برای کانال D ساخته شده بود و با بودجه هنگفتش توجه ها را به خودش جلب کرد ناامید شد. این پروژه که در سال 2018 و با امضای 03 Medya پخش شد، متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت و با 6 قسمت به فینال رسید.

آخرین صحبتهای او نشان می دهد که هوادارانش باید مدتی صبر کنند! چون  این بازیگر در انتخاب سریال بسیار دقیق است.

کنان ایمیرزالی اوغلو تاکید کرد که همه چیز در پروژه ها به سناریو بستگی دارد.  ا گفت : “این کاملا به سناریو بستگی دارد. بستگی به این دارد که چقدر عواطف انسانی را در ما بروز دهد. نمی دانم چقدر درسته که بگوییم این اتفاق نمی افتد یا می شود. پروژه چیزیه که باید ارزیابی شود.»

در این میان او درباره بارداری همسرش سینم کوبال هم صحبت کرده و گفت او در سلامت و تندرستی به سر می‌برد و فرزندشون در ماه می به دنیا می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا