سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

اوراز کایگیلار اوغلو و پینار دنیز در سریال جدیدی با هم بازی می کنند.

هم پینار دنیز و هم اوراز کایگیلار اوغلو دو بازیگری هستند که اخیراً مورد بحث قرار گرفته اند. طبق گزارشها این دو بازیگر که در حال طی کردن پله های ترقی هستند, در پروژه‌ای جدید کنار هم خواهند آمد.

پینار دنیز و اوراز کایگیلار اوغلو در پروژه جدیدی از دیزنی پلاس با هم شرکت می کنند. در این پروژه که “ستاره” نام دارد، دو بازیگر مشهور نقش های اصلی را به عهده خواهند داشت. زمانی که این دو نام مطرح به جاه طلب ترین بازیگران چند وقت اخیر تبدیل شدند، این خبر مانند بمب ترکید.

سریال” ستاره ”  Star که توسط BKM فیلمبرداری خواهد شد، در ابتدا برای Exxen برنامه ریزی شده بود. با این حال، زمانی که توافق  نشد، پروژه متوقف شد. این بار این پروژه برای بازیگران جدید و پلت فرم جدید مطرح شده است.

فیلمبرداری سریال از تابستان انجام خواهد شد. بنابراین بحثی در مورد جدایی پینار دنیز از سریال بسیار موفق «یارگی» وجود ندارد.

Soner Caner کارگردانی این سریال و هاکان بونومو نویسندگی آن را بر عهده دارند.  در سریال جدید ” ستاره ”  پینار دنیز نقش یک زن مشهور را بازی می کند، اوراز کایگیلار اوغلو هم نقش یک افسر پلیس را بازی می کند.

ینار دنیز یکی از درخشان ترین بازیگران زن سالهای اخیر است. او با بازی موفقش در شخصیت سیلین در سریال تلویزیونی یارگی پخش شده از کانال دی، توجه ها را به خودش جلب کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا