سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کرم بورسین همبازی سابقش را در حین پخش غافلگیر کرد!

بازیگر خوش تیپ کرم بورسین به خاطر فروتنی و خونگرمیش و همچنین موفقیت در حرفه اش معروف شده است. او گاهی اوقات موفق می شود طرفداران و دوستانش را سوپرایز کند.او اخیرا همبازی سابقش را سوپرایز کرده است.

کرم بورسین که پس از پایان سریال تلویزیونی ” تو درم را بزن ”  که موفقیت زیادی در سرتاسر جهان داشت هنوز پروژه جدیدی را شروع نکرده است.او که به تازگی از عشقش هانده ارچل جدا شده با پست هایش در شبکه های اجتماعی، برندهای معرفی را تبلیغ می کند.

این بازیگر خوش تیپ نیز با رفتار متواضعانه اش به مرور زمان مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت. در نهایت او  همبازی سابقش یعنی نسلیهان یلدان را سورپرایز کرد و مورد تشویق قرار گرفت.

نسلیهان یلدان  که نقش مادر کرم بورسین  را در سریال ” تو درم را بزن ” Sen Çal Kapımı  را بازی کرده بود , مهمان برنامه «Woman’s Work » بود. بورسین هم با وصل شدن به پخش  برنامه با ویدئویی، نسلیهان یلدان را سوپرایز کرد. او در مورد یلدان چنین گفت:

“دوستت دارم. شما یک بازیگر خیلی خاص و باورنکردنی هستید. خیلی دلم برای خودت و کار کردن باهات تنگ شده .  ما با هم خوب کار کردیم و خوشحالم که دیدمت. خوشبختانه خاطرات بسیار خنده دار و خوبی  با هم داریم. دوستت دارم، امیدوارم به زودی ببینمت.»

این غافلگیری کرم بورسین باعث شد که نسلیهان یلدان هم شوکه شود. او بعد از شنیدن حرفهای بورسین ابراز خوشحالی کرد.

بازیگر موفق نسلیهان یلدان به عنوان ستاره مهمان در سریال Evlilik Hakkında Her Şey  ( همه چیز درباره ازدواج } که از فاکس تی وی هم پخش شد، بعد از سریال ” تو درم را بزن ” حضور داشت. این بازیگر که در قسمت های اول و چهارم این سریال حضور داشت، حالا از صحنه فیلمبرداری دور شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا