سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کامنت کیم کارداشیان در مورد پست اینستاگرامی کانیه وست درباره دخترشان نورث: “لطفا این داستان رو تمومش کن “”

کیم کارداشیان وارد چت شد! روز دوشنبه، کیم به آخرین پست اینستاگرامی همسر سابقش کانیه “یه” وست پاسخ داد.

وست این خواننده رپ 44 ساله عکسی از کوله پشتی دختر 8 ساله شان به نام نورث منتشر کرد که دارای سنجاقی از او، کیم و یک موجود بیگانه است. او نوشت: «این در کوله پشتی دخترم بود که هفته گذشته به من «اجازه» دادند او را ببینم. “به همین دلیله که من آنقدر برای خانواده‌ام تلاش می‌کنم و به هر قیمتی از خانواده‌ام محافظت می‌کنم به عنوان کشیش خانه‌ام , نگران نباش نورثی خدا هنوز زنده است.”

کیم، 41 ساله هم کامنت گذاشت و از همسر سابقش خواست که لحنش را تغییر دهد. کیم نوشت :  «لطفا دست از این حرفا بردار ! تو  همین امروز صبح اینجا بودی و بچه ها را به مدرسه بردی “. کانیه پاسخی نداد.

این کامنت کیم  یک روز پس از آن نوشته شد که دوست پسرش، پیت دیویدسون، ظاهراً از او در برابر کانیه  دفاع کرد.

دیو سیروس دوست پیت دیویدسون ستاره  Saturday Night Live و دوست پسر کیم کارداشیان یک مبادله متنی ادعایی بین پیت و کانیه منتشر کرد که به نظر می رسد نشان می دهد پیت از کیم دفاع می کند. متن‌های ادعایی از پیت که بعداً توسط دوستش برداشته شد، نوشته : “اوه می‌توانی لطفاً یک لحظه استراحت کنی و آرام باشی. ساعت 8 صبحه و نباید اینطور باشد.”

در ادامه این پیام آمده : “کیم به معنای واقعی کلمه بهترین مادریه که من تا حالا دیدم. کاری که او برای آن بچه ها انجام می دهد شگفت انگیزه و تو خیلی خوش شانسی که او مادر بچه های توست.” “تصمیم گرفتم که دیگر اجازه ندم با ما اینطور رفتار کنی و سکوت نکنم.”

طرفداران به زودی نگاه دقیق تری به رابطه عاشقانه پیت و کیم و همچنین رابطه جنجالی کیم با کانیه در سریال TheKardashians  از شبکه هولو  که در 14 آوریل اکران می شود, خواهند دید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا