سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تغییر بزرگی در سریال Üç Kız Kardeş ( سه خواهر ) که در رأس رتبه بندی ها قرار دارد رخ داده است!

سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که از رمانی به همین نام اثر ایکلال آیدین اقتباس شده ، در چهارمین قسمتش که این هفته منتشر شد به صدر رتبه بندی ها رسید. تغییر قابل توجهی در عوامل سریال ایجاد شده که عصر سه شنبه با مخاطبان دیدار کردند.

این سریال که در آن ریها اوزچان, اجلال آیدین, اوزگو کایا, برکر گوون, آلمیلا آدا , ملیسا بربرغلو و ویدا یورتسور ایپک نقش‌های اصلی را بر عهده داشتند، در رتبه‌بندی ترکوند و با آخرین قسمتش مقام اول را از آن خودش کرد.

این سریال در رتبه بندی بسیار موفق بود. تغییر بسیار مهمی در سریال ایجاد شد. Betül Yağsagan که از قسمت اول فیلمنامه سریال را نوشته است، جای خودش را به نیلوفر اوزچلیک و سوگی یلماز واگذار کرد. دلیل این تغییر فاش نشد. آخرین اثر نیلوفر اوزچلیک نوشتن فیلمنامه سریال تلویزیونی Benim Adım Melek  است. سوگی یلماز هم در نوشتن فیلمنامه های سریال های تلویزیونی “اوغلوم” و “چالیکوشو” شرکت داشت.

وقتی سریال جدید کانال دی ” سه خواهر ”  Üç Kız Kardeş پخش شد هیچ معرفی پرشکوهی نداشت. این سریال که داستان خانواده ای ساکن یکی از شهرهای دریای اژه را روایت می کند، از یک ماه پیش پخشش را آغاز کرد.
سریال سه خواهر  که در قسمت اولش  امتیازات نزدیک به متوسط را دریافت کرد، هر هفته موفق شد امتیازاتش را به طور پیوسته افزایش دهد. و در نهایت، بی سر و صدا در صدر رتبه بندی ها قرار گرفت. موفقیت این سریال همه را شگفت زده کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا