سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فیلمبرداری فیلم Private Lesson با بازی بنسو سورال و خالد اوزگور ساری آغاز شد!

فیلمبرداری فیلم Private Lesson که به عنوان محصول مشترک OGM Pictures و Organic Film برای نتفلیکس تولید خواهد داشت شروع شده است، . این فیلم با بازی بنسو سورال و خالد اوزگور ساری به کارگردانی Kıvanç Baruönü و نویسندگی Murat Dişli و Yasemin Erturan در دست ساخت است

الیف سرن بالیکچی، هلین کاندمیر و رامی نارین که از نام‌های مطرح نسل جوان هستند هم  در جمع بازیگران این فیلم حضور دارند که هنوز اطلاعات مشخصی درباره داستان آن‌ها منتشر نشده است.

خالد اوزگور ساری که  این فیلم پروژه جدیدش بعد از سریال Kardeşlerim خواهد بود در روزهای گذشته خدمت سربازیش را انجام داده بود. این بازیگر موفق  نقش اول فیلم درس خصوصی را به همراه بنسو سورال بازی می کند.

بنسو سورال پس از تمرین دیالوها و تمرینات تدارکاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داده بود. این بازیگر با بیان اینکه در حین فیلمبرداری کمی خسته شده ، گفت: در مرحله آماده سازی پروژه جدید هستیم، بنابراین زمان زیادی طول کشیده و ما خیلی خسته هستیم.

او به این موضوع اشاره کرد که این یک پروژه بسیار سرگرم کننده هست و  نمی تواند اطلاعات زیادی بدهد، به زودی فیلمبرداری را شروع می کنند و بسیار هیجان زده است. روز مورد انتظار فرا رسید و گروه دیروز برای فیلمبرداری فیلم  درس خصوصی به سر صحنه رفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا