سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سورپرایزهای بزرگی در فصل چهارم سریال خواهران و برادران وجود خواهد داشت

ییگیت کوچاک یکی از نام هایی بود که در موفقیت ۹۴ قسمتی سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) سهم داشت، سریالی که به مدت ۳ فصل روی پرده های ATV روند بسیار موفقی داشت.

ییگیت کوچاک نقش شخصیت عمر را در سریال بازی می کرد و به لطف این پروژه به نامی بسیار محبوب تبدیل شد. این بازیگر که نامش را  در کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای مختلف در اروپا بر سر زبان ها انداخته است، تماس های مختلفی برای ادامه کار به خصوص از اسپانیا دارد.

او تلاش زیادی برای یادگیری زبان اسپانیایی انجام می دهد و در عین حال به پیشرفتش ادامه می دهد. دور از انتظار نیست که عمر یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های فصل چهارم سریال باشد.

ییگیت کوچاک درباره این سریال گفت: «فصل سختی بود، ما خیلی سخت کار می کنیم.ببینیم سال آینده چه می شود. در فصل جدید سوپرایز های بزرگی وجود خواهد داشت، اما نمی توانم آن را به اشتراک بگذارم.»

این بازیگر با بیان اینکه قصد دارد در تابستان استراحت کند، گفت: در کنار خانواده می ماند و تنها از این راه می تواند آرامش پیدا کند. ییگیت کوچاک گفت: «من تعطیلات آرام را دوست دارم، به رختخواب می روم، کتاب می خوانم، درس هایم را انجام می دهم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا