سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

برای فیلم جدید Renfield، تبدیل هیجان انگیز نیکلاس کیج به دراکولا را ببینید

پس از اینکه از نیکولاس کیج 58 ساله 22 مارس در نیواورلئان در سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش Renfield عکس گرفته شد، طرفدارانش نگاهی به نقش این بازیگر در قالب دراکولا انداختند.

در عکس‌ها، کیج را می‌توان با کت و شلوار قرمز خونی، آرایش کم‌رنگ، ناخن‌های بلند و انگشترهای جورواجور در نقش خون‌آشام دید.

 

به گزارش ورایتی، فیلم 2023 یک داستان مدرن با محوریت رنفیلد سرسپردۀ دراکولا با بازی نیکلاس هولت خواهد بود. در تصاویری که پیپل برای اولین بار  منتشر کرد، این بازیگر 32 ساله هم سر صحنه فیلمبرداری دیده شد که یک سویشرت بنفش و شلوار جین پوشیده و غرق در خون بود.

دراکولا در سال 1897 در رمان برام استوکر با همین نام معرفی شد. و در یک قسمت از پادکست Variety’s Awards Circuit، کیج اشاره کرد که او هم از طرفداران این کتاب و این شخصیت است.

در طول سال‌ها، تعدادی از بازیگرها – از جمله گری اولدمن، جاناتان ریس مایرز، کریستوفر لی و بلا لوگوسی – این نقش را بازی کردند و کیج گفت که به چند نسخه قبلی نگاه کرده است.

او گفت: “من به بازی بلا لوگوسی نگاه کردم، و سپس به بازی فرانک لانگلا هم نگاه کردم… در واقع خیلی خیلی باحال بود.” “و سپس به بازی گری در فیلم فرانسیس فورد کاپولا نگاه کردم. هر فریم یک اثر هنری است.”

با این حال، کیج می خواست این شخصیت را از آن خودش کند. او ادامه داد: «من می‌گفتم چه چیزی می‌توانم بیاورم که متفاوت از بقیه باشد؟» “چون می‌خواهم آن را به شیوه‌ای منحصربفرد نشان دهد”

برای او این به معنای تمرکز بر حرکت و صدای دراکولا بود. اما یافتن یک تغییر جدید در شخصیت تنها چیزی نیست که او را در مورد فیلم هیجان زده می کند. او در پادکست گفت: “برای من، چیزی که آن را فوق العاده سرگرم کننده می کند اینه که این یک فیلم کمدی است.” “و  شما باید آن لحن را درست ادا کنید، لحن مناسب فیلم کمدی و ترسناک، مانند American Werewolf in London ,چیزی جدید برای آوردن به شخصیت و همچنین لحن کمدی و ترسناک.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا