سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

بیانیه ی لیدی گاگا “Lady Gaga”و حضور در دادگاه برای شهادت…..

لوکاس گاتوالد که به عنوان تهیه کننده دکتر لوکه بهتر شناخته میشه، یک احضاریه برای لیدی گاگا “Lady Gaga” به عنوان قسمتی از افترای قانونی برعلیه کِشا در همراهی تجاوز جنسی متهم کرده ،فرستاده.
در ارتباط با ادعای دروغین دکتر لوکه که علیه کشا ، نماینده ی قانونی دکتر لوکه در بیانه ای گفت که:« هر سه گروه درگیر مختلف توسط دو طرف که شامل هنرمندان هم میشه تخریب شدن.»
مشاور دکتر لوکه در دادگای تجدید نظر حکم احضار لیدی گاگا “Lady Gaga” رو خواستارشد ،به دلیل اینکه اون اطلاعات مرتبطی در باره ی این قضیه در مقابل چیزهای دیگه داره….ادعا های دروغین که توسط کشا در مورد دکتر لوکه و کاری که اون انجام داده رو ،لیدی گاگا “Lady Gaga” بیشتر میدونه.

این حرکت بسیار لازمه چون مشاور دکتر لوکه علارغم درخواست مکرر اما هنوز تاریخ گواهی از طرف لیدی گاگا “Lady Gaga” پذیرفته نشده.
تیم حقوقی لیدی گاگا “Lady Gaga” در باره ی این موضوع در بیانیه ای گفته که:« لیدی گاگا “Lady Gaga” تمام اطلاعات را به دادگاه ارائه میکنه و همچنین در این موضوع او شاهد های فراوانی رو داره.»
تیم دکتر لوکه تلاش میکنه حقیقت رو دستکاری بکنه ،تا با توجه به نقش لیدی گاگا “Lady Gaga” و اتهام غلط به اون ،در خواست مورد نظر خودش رو مورد توجه قرار بده.
لیدی گاگا “Lady Gaga” یکی از حامیان کشا از ابتدای این ماجرا و شکایت از سال ۲۰۱۴بوده.
کشا دکتر لوکه رو متهم کرده که از نظر احساسی ،عاطفی ،جنسی و جسمی مورد آزار قرار داده…..
در نهایت یک قاضی نیویورکی این مسئله رو مورد بررسی قرار میده تا این خواننده و ارتباطش رو در مواجه با این تهیه کننده مشخص کنه.
در ادامه ی این جریان لیدی گاگا “Lady Gaga” بیانیه ای رو برای حمایت از کشا در رسانه های اجتماعی منتشر کرد و گفت که :« چرا همیشه قربانی باید یک دروغ گو به حساب بیاد!؟؟….»
با توجه به اینکه در این پرونده اسامی افراد معروفی بیان شده پیش بینی میشه که در ماه های آینده پای افراد مختلف بیشتری در این دادگاه باز میشه.
باید منتظر نتیجه پرونده در روز های آینده موند…..

lady-gaga-1200x630Lady_Gaga_&_Tony_Bennett_(17358336861)c16922ad_edit_img_image_7517695_1266976953_LadygagaLady-Gaga-Coachella-Concert-Review

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا