سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی ری و تیش پدر و مادر مایلی سایرس درباره طلاقشان صحبت می کنند

بیلی ری سایرس و تیش سایرس سکوتشان را در مورد پرونده طلاق شکستند.

این زوج سابق در بیانیه مشترکی که برای People منتشر کردند، گفتند: «پس از 30 سال، با وجود پنج فرزند شگفت‌انگیز و یک عمر خاطرات، ما تصمیم گرفتیم راه‌های جداگانه‌ای را طی کنیم – نه با ناراحتی، بلکه با عشق در قلبمان.» ما با هم بزرگ شده‌ایم، خانواده‌ای را تشکیل داده‌ایم که می‌توانیم به آن افتخار کنیم، و حالا زمانشه که مسیرهای خودمون را بسازیم.»

با اصرار بر اینکه آنها ” این تصمیم را به آسانی یا با سرعت نگرفته اند”، متعهد هستند که اوضاع را دوستانه نگه دارند.

در ادامه بیانیه آمده است: «ما همیشه خانواده خواهیم بود و مشتاقانه منتظر یک تجربه مشترک مستمر و دوست داشتنی به عنوان دوستان و والدین هستیم. با اتفاقات زیادی که در جهان می گذرد، ما می خواستیم تا حدی شفافیت این موضوع را ارائه دهیم تا بتوانیم روی آنچه مهمه متمرکز بمانیم.

طبق اسناد به دست آمده توسط E! انیوز، تیش در 6 آوریل در شهر ویلیامسون، تنسی، درخواست طلاق از خواننده “Achy Breaky Heart”  بیلی ری سایرس با بیش از 28 سال زندگی به دلیل “اختلافات آشتی ناپذیر” کرد. در پرونده، این زن 54 ساله خاطرنشان می کند که او و بیلی ری، 60 ساله، از فوریه 2020 با هم زندگی نکرده اند.

این زوج دو دختر مایلی 29 ساله و نوآ 22 ساله و  یک پسر  به نام برایسون 27 ساله دارند. بازیگر بیلی ری همچنین دختر تیش برندی 34 ساله و پسرش تریس 33 ساله را از ازدواج قبلی او پذیرفته است. علاوه بر این، بیلی ری – که قبلاً از سال 1986 تا 1991 با سیندی اسمیت ازدواج کرده بود – همچنین دارای یک پسر به نام کریستوفر 30 ساله با دوست دختر سابقش کریستین لاکی است.

این سومین باریه که بیلی ری و تیش از زمان ازدواجشان در سال 1993 از هم جدا می شوند. این زوج برای اولین بار در سال 2010 درخواست طلاق دادند، اما تنها چند ماه بعد، آنها اعلام کردند که “در تلاش برای حل برخی از مسائل شخصیشان هستند.”

سه سال بعد، آنها دوباره درخواست طلاق دادند و بیلی ری این تصمیم را “آنچه به نفع خانواده ماست” خواند. آنها 10 روز بعد آشتی کردند.

این زوج در بیانیه دیگری در سال 2013 گفتند: “ما هر دو از خواب بیدار شدیم و متوجه شدیم که همدیگر را دوست داریم و تصمیم گرفتیم که  با هم بمانیم.” این جدایی ما را به هم نزدیکتر کرده  و واقعاً ارتباط ما را به روش های شگفت انگیزی بهتر کرده است.”

در ماه مه 2017، پرونده طلاق آنها رسماً منتفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا