سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در تابستان دو سریال توجه زیادی را به خودش جلب می کند! یکی İçimizdeki Ateş و دیگری Bir Yaz Dizisi

با نزدیک شدن به فصل تابستان، سریال های تابستانی شبکه های تلویزیونی یکی یکی  ظهور کردند. به نظر می رسد تابستان امسال بسیار شلوغ خواهد بود. آخرین سریال تابستانی که ظاهر شد سریال شبکه ATV بود.

پروژه ای با عنوان İçimizdeki Ateş (آتش در ما) که از شبکه ATV پخش می شود، به زودی در قالب سریال تابستانی ظاهر می شود. فابریکا پروداکشن که تهیه کننده پروژه 4N1K هم می باشد، تولید این سریال جدید را بر عهده می گیرد. انتظار می رود این سریال  با اکران İçimizdeki Ateş  توجهات را به خودش جلب کند.

بازیگر اصلی سریال آتاکان هوشگورن بود که در 4N1K بازی کرد. این بازیگر جوان به دلیل بازی در فیلم 4N1K به شدت مورد انتقاد قرار گرفت آتاکان هوشگورن هم به خاطر بازی در شخصیت ماوریک اوموت که در سریال تلویزیونی Sana Söz بازی کرد، مورد تحسین قرار گرفت.

مذاکرات با بازیگران برای سریال جدید به کارگردانی مورات اونبول که پیش از این سریالهای موفقی چون اولان استانبول، وسلات، لیلا ایله مکنون را تولید کرده بود، ادامه دارد. Nimet Erdem و Veli Kaya داستان سریال جدید  İçimizdeki Ateş را می نویسند.

سریال تابستانی کانال دی هم اخیرا اعلام شده است.بوراک یوروک و ایلایدا آلیشان نقش های اصلی سریال تلویزیونی Bir Yaz Dizisi  را بازی خواهند کرد. این سریال به کارگردانی Serdar Gözelekli و با نام  Bizim Hikayesi (داستان ما) , داستان یک بازیگر بسیار مشهور و کاندیدی را روایت می کند که می خواهد به شهرت برسد.

باریش اردوغان و ایلکر ارسلان فیلمنامه نویسان سریال Bir Yaz Dizisi هستند که توسط Kanal D İç Productions ساخته می شود. باریش اردوغان فیلمنامه سریال Afili Aşk را نوشت که موفقیت زیادی داشت و در بسیاری از کشورهای خارج از ترکیه به نمایش درآمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا