سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس هری و مگان مارکل با ملکه الیزابت دوم در بریتانیا ملاقات کردند

سخنگوی پرنس هری و مگان مارکل به E تایید کرد, این زوج  که در سال 2020 از وظایفشان از سمتشان به عنوان اعضای خانواده سلطنتی کناره گیری کردند، هنگام سفر به خارج از کشور به هلند برای رویداد ورزشی سالانه با ملکه الیزابت دوم مادربزرگ هری در بریتانیا دیدار کردند!  این دیدار اولین سفر مشترک مگان و هری به بریتانیا از زمان نقل مکانشان به کالیفرنیا است.

مشخص نیست که این ملاقات کجا برگزار شده است، اگرچه ملکه در بحبوحه همه‌گیری COVID-19 در قلعه ویندزور اقامت داشته است.

آخرین باری که هری به زادگاهش انگلستان رفت، ژوئن 2021 بود، زمانی که به برادرش پرنس ویلیام پیوست تا از تندیس مادر فقیدشان، پرنسس دایانا، در باغ  کاخ کنزینگتون رونمایی کنند. قبل از آن، او در مراسم تشییع جنازه پدربزرگ مرحومش شاهزاده فیلیپ در آوریل 2021 شرکت کرد.

در آن زمان، مگان دخترش لیلیبت را که الان 10 ماهه هست را باردار بود و با نظر پزشک تصمیم گرفت که با هواپیما سفر نکند.

خبر ملاقات مجدد این زوج با ملکه پس از گزارش هایی منتشر شد که ملکه از شرکت در  مراسم عید پاک متین در کلیسای سنت جورج در قلعه ویندزور در 17 آوریل صرف نظر خواهند کرد. در حالی که کاخ باکینگهام تایید کرد که اعضای خانواده سلطنتی در این مراسم حضور خواهند داشت. یک منبع ارشد کاخ باکینگهام به NBC News گفت که انتظار نمی رود ملکه 95 ساله در این مراسم شرکت کند.

پیش از این، تیم حقوقی هری ابراز نگرانی کرده بود که دوک بدون تدابیر امنیتی مناسب، همسر و فرزندانش را به بریتانیا آورده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا