سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نام جدیدی به گروه بازیگران سریال جدید Terzi نتفلیکس پیوست که همه چیز را درست می کند!

نام جدیدی به جمع بازیگران سریال جدید Terzi (خیاط) نتفلیکس پیوست که با تعیین بازیگر زن جدید، آخرین مشکلش را هم حل کرده است. فیلمبرداری این سریال با بازی چاغاتای اولوسوی و شیفانور گل با سرعت تمام در حال انجام است.

سریال جدید که نام آن از Süslü Korkuluk (مترسک فانتزی) به Terzi (خیاط) تغییر کرده، از نتفلیکس پخش خواهد شد. گفته می شود فیلمبرداری قسمت چهارم سریال که با انتخاب بازیگر جوان شیفانور گل برای نقش اصلی به جای  آلینا بوز و اسرا بیلگیچ مشکلش را حل کرد، همچنان ادامه دارد.

در این بین نام جوان دیگری هم به جمع بازیگران سریال خیاط پیوست که فوق العاده قدرتمند است. گفته شد یکی از استعدادهای جدید به نام الیف گزر در سریال خیاط ایفای نقش خواهد کرد. الیف گزر متولد 1996 از رشته برنامه نویسی رادیو و تلویزیون دانشگاه کارابوک در سال 2017 فارغ التحصیل شد.

الیف گزر اولین تجربه بازیگریش را با سریال “Darısı Başımıza”  ( قسمت ما هم بشه ) بدست آورد. او سپس در سریالهایی مانند هرجایی و گلپری بازی کرد.  هنوز اطلاعاتی در مورد شخصیت الیف گزر در سریال Terzi وجود ندارد.

سریال Terzi ، با وجود تمام اتفاقات منفی به فیلمبرداریش ادامه می‌دهد. این سریال آنقدر بلندپروازانه به نظر می رسد که حتی توانسته یکی از اصول نتفلیکس را زیر پا بگذارد. . انتظار می رود این سریال در اواخر سال 2022 در نتفلیکس منتشر شود.

با وجود این مشکل بزرگ، فیلمبرداری این سریال که دو بازیگر نقش اول زن آن از سریال جدا شده اند، ادامه دارد.

علاوه بر چاغاتای اولوسوی، شیفانور گل و ایج سوکان، اسامی برجسته ای مانند صالح بادمچی، اولگون شیمشک و انگین شنکان هم حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا