سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نام بسیار معروفی وارد سریالی شد که هالیت ارگنچ برای دیزنی پلاس بازی خواهد کرد!

هالیت ارگنچ بازیگر موفق از آخرین بازی اش در سریال بابل از صحنه فیلمبرداری دور بوده است. ارگنچ برای سریال تلویزیونی Nomen که به زودی برای دیزنی پلاس فیلمبرداری می شود، دوباره روی صحنه خواهد رفت. استاد دیگری هم به جمع بازیگران  این سریال پیوست.

آماده سازی برای سریال تلویزیونی Nomen ادامه دارد که در آن هالیت ارگنچ نقش های اصلی را با سونگول اودن و ملیس سزن به اشتراک می گذارد. گفته می شود این تیم به زودی برای فیلمبرداری سر صحنه خواهند رفت. در این بین استاد دیگری هم به جمع بازیگران سریال پیوسته است. این نام بازیگر موفق سرکان آلتون اوراک است.

سرکان آلتون اوراک و هالیت ارگنچ پس از سریال Muhteşem Yüzyıl (حریم سلطان) که سال ها پیش فیلمبرداری شد، بار دیگر جلوی دوربین خواهند رفت. در این سریال هشت قسمتی، ارگنچ به مهندسی جان می بخشد که با پیدا کردن دستگاهی که فکر را به صدا تبدیل می کند، پیشرفتی در فناوری ایجاد می کند.

سرکان آلتون اوراک  اواخر این فصل به سریال Evlilik Hakkında Her Şey (همه چیز درباره ازدواج) پیوست و با شخصیت بورا اکشن زیادی به داستان اضافه کرد.
بر خلاف هالیت ارگنچ، سرکان آلتون اوراک که در سال‌های اخیر در پروژه‌های زیادی حضور داشته، در سریال Zeytin Ağacı (درخت زیتون) هم بازی می‌کند که به زودی از  نتفلیکس پخش می شود.

سریال Nomen که داستان آن Zafer Külünk نوشته است، یکی از سریال های ترکی اورجیناله که دیزنی پلاس با دقت روی آن تمرکز کرده است. مقدمات ساخت این سریال که دنیز ترکالی هم به جمع بازیگران آن پیوست در مرحله پایانی است و قراره به زودی فیلمبرداری آن آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا