سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تاریخ پایان فصل پنج سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) اعلام شد!

موفقیت سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) که عصر دوشنبه از شبکه فاکس پخش می شود، ادامه دارد.  این سریال که با فصل پنجم ادامه دارد در رتبه بندی موفق بوده و مخاطبان خواهان ادامه سریال هستند.

این سریال با گرد هم آوردن نام‌های معروفی مانند  برک اوکتای , شوال سام , ادا اجه , شبنم دونمز ،ملیسا دوغو و بیران داملا ییلماز از ماهها پیش تضمین کرده  فصل 6 با موفقیت ادامه پیدا خواهد کرد. تاریخ پایان فصل پنجم  یاساک الما اعلام شد. اینکه چه کسی در فصل جدید این سریال که از 13 ژوئن وارد فصل می شود، همچنان مورد کنجکاوی است.

شبنم دونمز با شخصیت هاندان به سریال پیوست که مقدمات فصل ششم آن آغاز شد. بعد از هاندان، کانسل الچین به عنوان مدیر مالی بانک سورپرایز جدیدی برای مخاطبان بود.

اگرچه خیلی ها می گویند Yasak Elma در فصل ششم ادامه خواهد داشت، شوال سام گفت: «فصل ششم در حال برنامه ریزیه، اما هیچ چیز مشخص نیست. ما هم نمی دانیم، تا پایان فصل ادامه می دهیم.”

به این ترتیب همه به خصوص طرفداران سریال  مشتاقانه منتظر پایان فصل هستند و اینکه سریال با کدام بازیگران در فصل جدید ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا